Bergen: Det snør, det snør, tittelig sladd!!

Anbefalte innlegg

Knall quattro/syncro/4motion føre i dag! På Totland ligger det gode 5cm snø i veibanen enda! Syncroen overasker meg stadig positivt! Piruetter på glatten er "no stress" tette og fine også! hehe.

 

 

Noen andre som har hatt det morro i dag eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke så utrolig mye snø her ute... men joda, litt glatt til å teste hvordan passelaten henger på veien... selv om den bare er forhjulstrekk.... :P:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vi ikke få se noen bilder av leiken da G.... Synd jeg ikke fikk hengt meg på men men tar det igjen i Tyskland vi!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det moro i snøstormen på voss i går. Andre felgen for vintersesongen er ødelagt. Jeg har det med og treffe fortauskanter. Godt jeg har stålfelger da =) - Og nå regner det igjen. Typisk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

våkna til snø her i hos meg i dag gitt.. begynner å bli mer og mer irriterende at bilen står nå : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i mangel på snø i Bergen hatt meg to turer på Kvamskogen for å leke :)

Måtte få testet ut Haldex Performance Controlleren, og den funker fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå er det jo masse snø her også Espen, er KONGE: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre reiste jeg i nordsjøen i dag tidlig, så jeg får som vanlig ikke nyte godværet :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GØY med quattro ja : smil :

 

qvattro er fett...:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har stått ute i hagen med hunden og moret meg over stakkars bilister som prøver seg opp og ned Birkelundsbakken.... Helt til de brøytet :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg felte noen tårer når jeg tenkte på quattroen som står hjemme i snø og jeg sitter i sol og 9 grader :-( . Heldiggriser ! Vi får ta deg igjen i februar.

Da får vi få til en tur på isbanekjøring !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt noen fine piruetter med A6'en nå. Kjempeartig med quattro og dette føret............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper urquattroen savner meg noe voldsomt no, håper det fortsatt det er noe snø når jeg kommer hjem til neste helg!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være så fint det bare pokker vil. Snø suger. Måkehel... og greier. Snø kan holde seg på fjellet.

Møkkavær!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polo`n fikk testa Quattro`n idag også! Må si at det var morro. HAHA

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åhh! Endelig snø! Det klør i skifoten! Blir kveldskjøring i Eikedalen i morgen eller på trosdag. Wihiii!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeglad det kom snø i Bergen igår. Akkurat tidsnok til at flyet til Amsterdam var så forsinket at vi mistet flyet til Paris:) En natt i Amsterdam gjorde ikke mye vondt nei:) Like greit jeg ikke er ute på glatten med så dårlige dekk som jeg har på quattroen. Skal klare å snurre litt på tørt etter hvert anyways.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ute igår med transporteren, farlig gøyt med en bil på 1,5 tonn og 50 hk men med sperre på kassen :D :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter selvfølgelig i havet jeg og, men er jeg heldig kommer jeg meg hjem i morgen... hvis ikke må jeg vente helt til neste helg : gråter :

Er rimelig sugen på å prøve ut A6`en på litt snø, og ikke minst ta quattro`en ut på en luftetur :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fare for at det blir quattro her hos meg også nå.. kjørt litt 4wd nå når snøen kom da bilen min står.. ikke særlig fristende å gå tilbake til 2wd generelt :evil: så får håpe snøen holder en stund nå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.