Anbefalte innlegg

Noen som selger skiltplater?

Skulle skaffet meg noen for ny type skilt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I den hvite konvolutten du fikk ligger et sammenstiftet ark: "Velkommen som medlem..." Nederst på forsiden av det arket er det en bestillings-slipp som kan sendes klubben dersom skiltplate (-r) ønskes. Så enkelt er det egenlig, særlig for nyinnmeldte. Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I den hvite konvolutten du fikk ligger et sammenstiftet ark: "Velkommen som medlem..." Nederst på forsiden av det arket er det en bestillings-slipp som kan sendes klubben dersom skiltplate (-r) ønskes. Så enkelt er det egenlig, særlig for nyinnmeldte. Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Kopperud

Har det vært sånn lenge? Jeg kan ikke huske å ha mottatt noen slik slipp når jeg ble medlem litt før jul. (og jeg har ikke fått noen Trøndere til å hoste opp noen, enda :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre muligheter er å ta kontakt med lokallagsleder/nærmeste lokallag eller å møte opp på et av hovedtreffene.

BB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn har det vært hele tiden. Alle som melder seg inn får denne konvolutten med denne muligheten/informasjonen inni. Dessuten er det info om klubbens regler og at bladet BIL er inkludert i medlemskontingenten. I tillegg er det info fra Harald A Møllers tilbehørsavd. som er sendt delesjefene i hele landet (riktignok for noen år siden) der delesjefene henstilles til å gi litt rabatt ved fremvisning av betalt kontingent. Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

evt kan jeg sikkert ta med noen fra Brødrene "Skedsmo" til Trondheim i August så Trondheim lokallag får VAG propaganda på lager...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tenkte å ansette Ola som spion i hovedstyrets etteretningstjeneste når han er der oppe. :P:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Vi tenkte å ansette Ola som spion i hovedstyrets etteretningstjeneste når han er der oppe. :P:D

Han blir ikke til å kjenne igjen med bart, skinnvest, rullings, tresko og hvite tennissokker....LOL: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Andre muligheter er å ta kontakt med lokallagsleder/nærmeste lokallag

slik jeg har oppfattet John K. så skal ikke lokallagsledere ha slike liggene... har lest det noen ganger at det kan tas kontakt med ledere ang. skilt plater... hva er riktig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, lokallagsledere må gjerne ha det liggende, det var noen ledere som fikk noen nå på Vålertreffet, vet noen har fått tidligere også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Listehn very careful, I will ønly say this ønce... :D

Stemmer som BB har skrevet over her, at lokallagsledere skal sitte med slikt matriell. Mens jeg da har tilbudt meg ovenfor styret å ha med litt oppover om det er ønskelig for Trondheim lokallag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Hulsund

har du sånne skilt me flagg?? har de bynnt me d nå??? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Han blir ikke til å kjenne igjen med bart, skinnvest, rullings, tresko og hvite tennissokker....LOL: haha :

Må du føll med da mann... tresko har vi da slutta med får leng siden, har da fått sandala her opp å no sjø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.