#1 Skrevet Januar 12, 2007 Hòla! Trenger litt hjelp jeg, gitt... I'm a girl! Har ikke mest med peiling; kommer etterhvert, får'n tro.. Noe feil med tenninga mi; bilen starter den, på en litt tungvindt måte; slå på tenninga, ut av bilen å starte med ledning under panseret der... (jordingsledningen/fra batteriet.. ikke helt sikker jeg, men tror dere skjønner?! Fikk bilen "prosjektet" sånn! Aaith?!) Hva kan være feilen? ..brudd i ledning? starter? ...eller? Også var det spylerveske tanken; den mangler jeg! Hva trenger jeg, må'n tro?! Ikke helt sikker på hva som er under der, en stud siden jeg sjekket! Og bilen står et stykke unna... Men, tenger tanken, men hva med pompe?! Vanskelig å montere? ..fixer d jeg, eller? Jeg føler meg ganske praktis tilrettelagt til å være jente! Har ikke drevet mest med bil før, har så å si begynt nå... Morsomt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2007 Starte med ledning ja.. Kortslutter sikkert starteren med å koble sammen konstanten (30) og innslaget (50) du da.. Dette forteller vel at starteren er i orden, og at problemet ligger før den.. Den elektriske delen på tenningslåsen er ofte synderen på bilene våres.. Sitter det alarm på bilen din ? Da kan det være den som kødder .. Ting du kan sjekke i allefall.. Skaff deg komplett spylertank fra høggern eller hør om noen her har en, pumpa/pumpene sitter på spylertanken så da er det bare å montere tanken, plugge i kontaktene og slangene, dette fikser du om du er litt hendig ja.. Mvh Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2007 ja, sikkert noe sånn jeg gjør for å starte... Elektriske delen på tenningslåsen ja; må forskes litt på! Tror nemmen ikke jeg har alarm på den nei! ..nå kom jeg på at sentrallåsen også r gåen oxo! Må få fatt på ny (vakumpompe)motor til den, gitt.. Er ikke så mye annet som kan være feil med den, eller?! Spylervesketanken hørtestes greie ut; men vet du om det passer fra andre modeller og ikke bare s4? Takke-bokke-nikke-neie for svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...