Bergen: Møteplassen vår skal bygges på!

Anbefalte innlegg

På oppdrag i fra arbeidsgiver var jeg i går nede og profilerte parkeringsplassen som vi pleier å ha lokallagstreff på tirsdager. Da fikk jeg vite at her skal det bygges hus, stort hus. Så om dette medfører at vi får "parkeringshus" på det planet vi pleier å stå på eller ei, vet jeg ikke men dette kan jeg se når tegninger dukker opp. Uansett blir det nok litt byggeaktivitet der, og sjelden har bilen min likt å ferdes på plasser som det er byggeaktivitet på.

Men da må vi sikkert en periode finne en annen park.plass, gjerne med tak, siden vi er så heldig og har så høy "luftfuktighet" her i Bergen for tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba Tommy. Vi har allerede snakket litt frem og tilbake anngående og flytte Tirsdagstreffene til Daniels Kebab som fast. Så siden det også skal bygges hus på parkeringen blir vi nok nødt til og flytte det til D.

 

Kommer med INFO.!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå tror jeg at jeg egentlig sånn aldri har vært på danielsen kebab... men regner med at dette er en plass der man slipper å kjøre over fartsdumper o.l.... for har jo sett at noen sliter litt med å komme seg over de for å komme seg inn på treffene.... noen av bilene er bare ikke til for fartsdumper... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba Tommy. Vi har allerede snakket litt frem og tilbake anngående og flytte Tirsdagstreffene til Daniels Kebab som fast. Så siden det også skal bygges hus på parkeringen blir vi nok nødt til og flytte det til D.

 

Kommer med INFO.!

 

TThomaz

 

Når dere først er på flyttefot, vil jeg slenge inn et forslag om å kanskje bytte dag også? til onsdag? Føler dette er en dag det ikke skjer en dritt.

Kanskje dette er mest for min egen del siden jeg jobber stort sett på tirsdager:rolleye: men tenkte nå å nevne det og lodde stemningen for det.

 

Og fartsdumper er det lite med ned/bort til Daniels ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

danielsen kebab, den er jo ubetalelig: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytte dag også? til onsdag?

Tommy, roolig nå....jeg jobber HVER onsdag...: bråk :

Eventuelt kunne torsdag vært en mulighet?:)

-----------

Er spent på Daniels jeg, aldri vært der!

(IKKE en invitasjon til TThomaz om å være spydig på noen som helst måte:p )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi notere forslaget ditt med Onsdag, men sånn som ting er nå blir det Tirsdagen som vi kommer til og ha som treffdag iallefall i 2007.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy, roolig nå....jeg jobber HVER onsdag...: bråk :

Eventuelt kunne torsdag vært en mulighet?:)

-----------

Er spent på Daniels jeg, aldri vært der!

(IKKE en invitasjon til TThomaz om å være spydig på noen som helst måte:p )

 

På tide å stille på Tirsdagstreffa fremover da og få oppleve kebaben :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste nettopp melding fra deg Andreas.. og bare så du vet det:

 

: brick :

 

(Måtte bare få det ut)

 

Så til saken.. D. høres helt topp ut egentlig.. og når det gjelder treffdag er det stort sett det samme for meg da jeg jobber kveldskift på rullering.. altså mandag i 4 uker, så torsdag i fire uker osv osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Og fartsdumper er det lite med ned/bort til Daniels ja.

 

Det høres jo bra ut.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff:( skal så mye ut og seile det halvåret her, håper at jeg kan komme på noen av treffene, for fra og med 11 apr.seiler vi til vestkysten av usa med båten, og da blir jeg vekk i 3 mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utenfor daniels er det seriøst lite plass til å ha treff, men hva med å sjekke når hagesenteret helt nedi gravdal stenger? Det er jo bare å fortsette forbi daniels og rundt noen svinger. Fin plass å stå om sommeren ved gravdalsvannet:) Og Kommandantboligen i bakgrunnen om noen skal tyvlåne litt fine kulisser (dette må ikke bli i regi av VACN :fy: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Bjørn her, kan bli meget trangt utenfor daniels...

 

Plantasjen var forsåvidt en god ide, men spørs om det ikke er åpent ganske lenge der i sommersesongen, og vi mååå ha et sted der det er tak vi kan gjemme oss under.

 

Er vel flere steder i bergen vi kan ta oss litt til rette vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får ALLE sammen komme med forslag på hvor man kan ha treff fremover. Men det vil fortsatt være plass på Arenum.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får ALLE sammen komme med forslag på hvor man kan ha treff fremover. Men det vil fortsatt være plass på Arenum.

 

TThomaz

 

Bare det ikke kommer BOM i andre enden og da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei vet om et sted det er tak over hode + det er god plass der

 

ved kilden senter på nordås er det et parkhus rett vedsiden av kildensenter

det er 3 etg høyt 2 under tak 1 åpent

 

bare et forslag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo at det er god plass i Åsane også... Er vel en grei plass det også... Når en først er i gang med forslag...: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mitt forslag. 3 etasjer med overbyggd parkeringshus, 4 etg er delvis overbygd. Glimrende fasiliter med Dolly Dimple, Peppes og McDonald.

 

parkering2.jpg

 

"Vi har hele 1000 gratis parkeringsplasser for våre kunder, og alt er tilrettelagt for at du skal slippe å tenke på regnvær når du skal på Vestkanten å handle."

 

Vestkanten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vestkanten er jo forsåvidt ett godt forslag foreløpig. Men hvis Daniels er ett mye brukt spisested etter hvert for oss i klubben, så er vel åsane litt langt unna? Greit at de som skal spise etterpå er samlet på samme spisestedet ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vestkanten er veldig godt forslag, og visst vi venter til rundt 20 tiden så er det ikke så mye trafikk i parkeringshuset heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorti blir neste treff då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vestkanten er vel åpen til klokken 21.

Mitt forslag er ved biltilsynet/auto 23. Masse plass og lite folk i den tiden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vestkanten er vel åpen til klokken 21.

Mitt forslag er ved biltilsynet/auto 23. Masse plass og lite folk i den tiden :)

 

Er det noe overbygg der oppe? Bør jo være et tak vi kan søke ly under i disse "ekstremklima"-tider.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe overbygg der oppe? Bør jo være et tak vi kan søke ly under i disse "ekstremklima"-tider.....

 

Ved biltilsynet er det ihvertfall tak..

Ved Auto23 er jeg usikker.

Statoil m/selvaskanlegg ligger jo på samme sted for de som ønsker å spyle av bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.