Anbefalte innlegg

Hehe Hummer H1 er en drittbil i terrenget faktisk!! En kompis av meg hadde en H1 pickup å den imponerte ikke meg i terrenget. Den har iallfall bra bakkeklaring da.....var å kjørte i dyp snø med den på en stor parkeringplass en vinter. Da var det så mye snø at det kom over panseret,var morsomt å rase rundt der så snøføyka stod : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også en skikkelig "smart" diskusjon lenger ned på siden under filmen :P Men må si meg enig i noen av argumentene folka der kommer med..

- Han som kjører Hummer virker som en dust

- Audien ser ut til å ha større fart

- Det ble filmet på to forskjellige dager, og deretter forskjellig føre

Men for all del.. Morsomt å se en liten sedan peiser opp den samme bakken som "sjefen over terrengbiler" ikke kommer opp :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hummer isn't an offroad vehicle. It is a big piece of metal junk suitable for picking up hookers and occationally a bit of warfare. Spend your money on something else, that's my advice.

hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke ut som dem hadde koblet inn sperrene på hummeren da.. Holde inn bremsen og gi gass til man hører et klunk. Da er det drift på alle fire.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser vel ut til å være drift kun på bakhjula på den ja... Men, artig klipp hvis man tar det for det det er da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns ikke det så ut som om det var samme bakke heller... Men fremkommeligheten til Audi er jo spesiell. Har vært med på å trekke opp en Range Rover fra grøften men min 90. Så de klorer seg fast. Savner 90'en!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at Hummern blir omtala som "kongen over terrengbilar." Syns vel det er litt feil å kalle den for det sidan Hummern (Humvee) i utgangspunktet er ein "ørkenbil" utvikla først og fremst for militæret i USA. (Var vel i Desert Storm eller noko slikt dei brukte den for første gong?)

Ellers blir det også sagt at grunnen til at dei begynte å lage Hummer for sivilistar var fordi Arnold Schwarzenegger ville at dei skulle gjere det... : rolleyes

Og ein liten edit: Syns ikkje det ser ut som samme bakke eg heller... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det var noe merkelig der. Audien hadde større fart ja, og på siste forsøket virket det som at hummeren skulle klare det.. Tror heller ikke det er samme bakke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.