#1 Skrevet Januar 12, 2007 Vurdere nye felger til sommeren og har da funnet 2 alternativer .... Noen som kan photoshoppe disse i 19" på min bil .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2007 BILEN Har sjekket opp med felgimport og felg 1 er ikke planlagt tatt inn til Norge , men kan bestilles og da kom de på ca 14000,- for 4 stk i 19" Felg 2 skal de bare ta inn i chrom utførelse og det vil ikke jeg ha på min ,og den kom på over 5000 per felg.... Hva syns folket hadde blitt penest da ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2007 Ingen som gidder ??? Nå er i alle fall felg nr1 bestillt .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2007 tøffe de da:P jeg ville tatt de andre, men de er jo ganske spesiele da:P så du tok det tryggeste og riktige valget=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2007 Jepp tror det blir bra på in bil ja... Felg 2 skulle de kun ta inn i chrom og det skal ikke jeg ha... Og de hadde kun 1 sett i silver i 18" i USA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...