Hovedarr. i pinsen 2007, Rombestilling

Anbefalte innlegg

Hallo folkens !

Svært mye av overnatting og bespisning i forbindelsen med hovedtreffet i pinsen, 26.-27.5.2007 på Våler, må skje inne på Haslemoen, noen kilometer syd for Våler sentrum, ca 6 km fra banen. Rombestilling og muligheter for camping er mulig på Haslemoen. Enkletrom m/dusj og toalett kr 620,- pr pers og natt. Dobbeltrom, kr 390 pr pers. Dette er det dyreste.

Andre muligheter m/tolett på gangen, en del rimeligere pr pers.

Det finnes også rom med plass til flere samlet. Disse avtales det pris på.

 

Frokost: kr 75,- pr pers (muligens inkl for de dyreste rommene).

Lunsj: kr 125,- og Middag: kr 160,-. Konferanserom: kr 250,- pr time.

 

Det vil bli arrangert et møte med middag fredag kveld, 25.5. for arrangementkommitè og medhjelpere ellers, sannsynligvis ca kl 19.00.

 

Videre vil det bli gratis middag for medlemmer lørdag kveld kl 19.00. De som ikke er medlemmer og ønsker å delta på dette betaler kr 150,-.

 

Henvendelser til Haslemoen skjer ved: Tlf 62437550 / 91591455 Myhre, eller til: firmapost@haslemoen.no

Velkommen til hovedtreff 2007, hilsen

 

Billetter for mat til dette vil bli tilgjengelig i klubb-sekretariatet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vil det bli med overnatting på banen i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vil det bli med overnatting på banen i år?

 

Vi sover på banen!!! Jeg har kjøpt noe av anlegget til Kim Erik så dette blir party party. jeg tar iallfall med det jeg har kjøpt og lager disco på banen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sover på banen!!! Jeg har kjøpt noe av anlegget til Kim Erik så dette blir party party. jeg tar iallfall med det jeg har kjøpt og lager disco på banen

 

 

Meget godt å høre: ja :. Dette blir BRA. Og så får folk oppføre seg så bra som i fjor, så får vi det både moro og koselig:). Jeg gleder meg allerede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi MÅ vel ligge på banen vel..... : rock :

 

Bra Follo går foran som et godt eksempel her. :tilber:

Er vel fler som slenger seg på. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man skal sove på banen om man skal være på ordentlig biltreff ja!!! Selvfølgelig!!! Håper på fint vær (Og litt lenger holdbarhet på meg selv enn i fjor: sove : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe annet en banen er uaktuellt for min del hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som aldri har vært på treff før; Å sove på banen, vil det si telt ved bilen på en stor åpen plass??

Er det satt opp boder ved banen som selger mat og drikke utover kvelden osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som aldri har vært på treff før; Å sove på banen, vil det si telt ved bilen på en stor åpen plass??

Er det satt opp boder ved banen som selger mat og drikke utover kvelden osv?

 

Da har du med deg telt eller sover i bil. Camping kort og god. Ta med grillmat og grill, øl eller liknende som du vil kose deg med. Det viktigste er kanskje godt humør :)

 

Ikke no boder eller no. Legger ved et bildet av banen så kan du se. Vi sover i området rundt ADM bygget og verkstedet :)

 

oversiktsplan.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med kombicamp og godt humør!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

banen, banen, banen. såklart vi camper på bana. er jo det som er tingen. sparkesykkel race og masse liv. gleder meg allerede ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare en(fem) ting som duger. Middag servert, god seng, egen dusj og sossialt sammvær i peisestua

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare en(fem) ting som duger. Middag servert, god seng, egen dusj og sossialt sammvær i peisestua

 

 

Støtter john-arild på den, peisestua på hjarslemoen har jo blitt bra tradisjon. og gudbedre så godt og sitte inne spise middag skulle være slå over til regn. men klubben har jo bestilt sol vel??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal ligge på bana i år også.skal ha med telt å kullgrill fra esso

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her skal det campes ja. Treffet blir ikke noe morsomt hvis man ikke gjør dette.

Det er liksom dette som er litt av treffet da, og ikke minst være sosiale og ha med godt humør:)

Gleder meg utrolig til å møtes en langhelg med masse morsomt.

 

Ses på treffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis man sover på banen, når må man flytte seg dagen etterpå? (dagen derpå :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis man sover på banen, når må man flytte seg dagen etterpå? (dagen derpå :P )

 

Man telter på gressplene på sidene, så sov så lenge du vil.

Ingen ting må flyttes før du drar hjem, men kan være greit å få med telt og klær når man skal hjem da:)

Ken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det med strøm\plass til campingvogn på området??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidliggere år så har det stått sånne byggstrøm skap et par steder rundt på området. har sett folk (innkl meg selv) brukte dette til telt/campingvogn for kjølebager o.l. Så jeg tror ikke det skulle være noe problem i år heller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett lite spm. her.. Har mulighet til å låne en liten poletta campingvogn. Er det plass til dette på området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Wålengen hvor vi skal ligge i år er det nok god plass til en poletta:)

Jeg skal selv ha med en 470..

Hvis du tenkte på å campe på Haslemoen vet jeg ikke hvordan det er der.

 

Det nærmer seg treff: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om Haslemoen e fullbooket? Eller veit om noen overnattingssteder som ikke ligger for langt unna?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.