#1 Skrevet Januar 12, 2007 Ja, det nærmer seg sånn forsiktig et nytt hovedtreff på våler. Vi har en god tradisjon med leir der inne. Hvem har foreløpig planer om å bli med innover ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2007 Er det sommertreffet du snakker om?? Håper da at jeg er å finne der ja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2007 Jeg blir nok med denne gangen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2007 Jippi.. Glede seg ett halvt år til hehe-- Piggå pige me e au 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2007 Jeg skal nok også innover ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2007 høres kjempebra ut, da gleder jeg meg til et klassisk hovedtreff med camp agder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2007 hm,for tidlig å si ennå har trolig gått over til Skoda da(wooops) +90en blir ståendes som prosjektbil og tviler den blir ferdig med turbomotor til da:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2007 skal vel innover jeg også vist alt går etter planen. kjempe morro fjorårets treff vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 19, 2007 I år skal jeg se hva jeg får til. Neppe med egen bil Men satser på å ta turen. Var der ikke i fjor så skulle gjerne vert med igjen i år. Må se hvordan det blir. Har antagelig fått fast jobb i Kystvakta så får se om jeg er på jobb eller ikke da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 19, 2007 Satser på at bilen er klar i god tid før treffet. Har planlagt å kjøre mye i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 21, 2007 jeg rekker nok desverre ikke å få banepoloen jeg bygger helt klar, så tenker derbyen skal få kjørt seg litt på bane igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 11, 2007 Jeg er klar, men tør ikke, storebror bare erter meg om jeg ikke kjører fort nok i sporet: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 11, 2007 Fint det Frode.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 11, 2007 Jeg er klar, men tør ikke, storebror bare erter meg om jeg ikke kjører fort nok i sporet: bråk : Ikke la deg erte...storebror kjører ikke så fort han heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 11, 2007 Hrmpfff.. Det er ikke tilfelle at jeg mobber ass.. Går det så seint asså Lars somsagt, hrmpff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...