#1 Skrevet Januar 12, 2007 Lurte på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i de gamle oz superturismo felgene? 7,5/17-felg og om de passer på audi 200? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2007 Lurte på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i de gamle oz superturismo felgene?7,5/17-felg og om de passer på audi 200? De gamle? Hvor gamle da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2007 tror dem er 2 år gamle, de kom før de nye oz superturismo gt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2007 Lurte på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i de gamle oz superturismo felgene?7,5/17-felg og om de passer på audi 200? En mulighet er her. Regner med det er disse du er ute etter. http://cgi.ebay.de/17-OZ-Racing-Superturismo-VW-Golf-5-Audi-A3-Golf-V-Seat_W0QQitemZ170066920309QQihZ007QQcategoryZ9888QQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2007 Ganske sikker på at du evt. må få tak i brukte. Såvidt jeg veit har de gått ut av produksjon til fordel for OZ Superlegera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2007 Ganske sikker på at du evt. må få tak i brukte. Såvidt jeg veit har de gått ut av produksjon til fordel for OZ Superlegera. Hvis det er disse det henvises til over her lages de enda.. Superleggera er utgått til fordel for ultraleggera. felgene fåes i 7,5x17 til stort sett alle audier. ca pris 1825,- hos meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2007 En mulighet er her. Regner med det er disse du er ute etter. http://cgi.ebay.de/17-OZ-Racing-Superturismo-VW-Golf-5-Audi-A3-Golf-V-Seat_W0QQitemZ170066920309QQihZ007QQcategoryZ9888QQrdZ1QQcmdZViewItem Dette er vel GT.. Er også ute etter en felg av gamletypen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2007 Ja det er de felgene jeg er ute etter, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dem? Blir det dyrt å ta dem inn fra utlandet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...