Anbefalte innlegg

har audi 80 quattro (1992) den samme hvite ledningen under baksetet som på f. ex en 1988 audi 90 quattro? den mange klipper av for at diff-sperra ikke skal koble seg ut ved 25 km/t. ? : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvit og blå er den vel ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer, takker for svar :D denne ligger under baksetet ? dette er en avant! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor klippe den som jeg har sett og hørt mange gjøre. Hvorfor legger dere ikke bare en sløyfe frem i bilen med en bryter så dere kan slå den av å på som dere føler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo det har jeg gjort med min bil (audi 90) men jeg lurer på om det er likt på 80 avant quattro og 90 sedan quattro :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor klippe den som jeg har sett og hørt mange gjøre. Hvorfor legger dere ikke bare en sløyfe frem i bilen med en bryter så dere kan slå den av å på som dere føler?

 

Kan slå den av og på som man vil på den orginale knappen, bare at den ikke går automatisk av over 25km/t

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan slå den av og på som man vil på den orginale knappen, bare at den ikke går automatisk av over 25km/t

 

Det stemmer men hva skjer når "noen" trykker inn knappen uten at den skulle trykkes inn? jo sperra kobles inn, og det kan være litt guffent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer men hva skjer når "noen" trykker inn knappen uten at den skulle trykkes inn? jo sperra kobles inn, og det kan være litt guffent :)

 

det er helt riktig :) sikkert ekkelt i 100 km/t :|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne trådeln litt jeg, bare for å spørre om hvor sperra henter info om fargen fra? Speedometernålen min driver å hopper noen ganger, og da kan jeg kjøre med sperren på uansett fart. Men om nålen fungerer som den skal, så fungerer også sperren som den skal. Henter den fart fra girkassen? Slik at det er den føleren som gjør at sperren min fusker noen ganger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer men hva skjer når "noen" trykker inn knappen uten at den skulle trykkes inn? jo sperra kobles inn, og det kan være litt guffent :)

 

Er vel derfor det ikke er mulig å slå den på over 25km/t orginalt.

Er ikke trygt en plass sikkert.

Så ligger du i toppfart med S4`en f.eks, ca 250km/t i en slag kurve, så kan du fort få et problem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.