#1 Skrevet Januar 12, 2007 Ja...bilder sir mere end ord ;-) http://video.google.com/videoplay?docid=9171485126892796503&q=label%3A%22audi%22 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2007 ja dette var rett og slett utklassing.rått: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2007 ja minner mig om den reklame med en audi på holmekollen fra et eller andet tidspunkt på 90 tallet...har altid troet at det var juks - indtil jeg fandt ut at der var sandt...bilen kjørte rett og slett op av hoppbakken..DET VAR RÅTT...finner desverre ikke den reklame snuten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2007 - Var det holmenkollen den ble lagd da? var det ikke den samme som den nye? i finland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2007 dette link funket ikke. Videon vare et halvt sekund bare? Men jeg har altid troet at det var Holmekollen. Uanset en fantastisk præstasjon og ikke mindst et fedt stunt! Har kun 1 gang i mit liv prøvd en Quattro og det var i Sverige på en frossen sø (Vänern). Det var en 200 HK sort coupe med digital instrumenter og svart skinn...nydelig bil og helt sinnsyk rå tur på isen...full 4-hjuls sladd i 150 km/t...hele oplegget var veldig sykt: to jenter jeg og min kamerat hadde hatt noe kjørende med, kom pludselig på besøk en søndag kveld. Vi satt i stua og snakket, jeg og hun den ene...pludselig falder snakken på bil og hun forteller at hun har lånt sin samboers nye Audi Quattro Coupe (han jobbet på sjøen eller noe - ikke spørg mig...)...jeg trodde ikke på det og går ned i gården og sjekker om dette kunne være sandt. DET VAR DET!! Dette var i 1990 og den bilen var alle gutters drømmebil, selvfølgelig også min. Det fandtes bare en som var endda råere...ja; UR quattroen...OK, jeg var rimelig hyped på at få prøve den men regnet ikke med at hun var med på det...jeg var 19 år gammel og kjørte da en VW boble 1303 Jeans og en 1977 Alfa Romeo Sprint med nedrustet karrosse (på danske skilter så den blev ikke kjørt så veldig mye)...Pludselig er kameraten og jente nr. to kommet ut for å røyke og og vi blir enige om at kjøre en liten tur ned på bensinstasjonen og kjøpe litt mat...det var nysnø og vejene var enda ikke brøjtet...Papir, sten og saks - jeg vandt og skulle kjøre ned til byen...kameraten og jenta nr. to tok boblen og jeg satt i Audien. 2 mil var det til sentrum , og snill som jeg var ville jeg ikke ta den helt ut i nye bilen til jentas samboer...så jeg testet litt og koste mig med denne fine bilen...Nå, men etter litt korv med mos skulle vi tilbake og kameraten min sin tur bak rattet...det siste jeg hørte før han lukket døren var at han bare skulle ta en sving innom det vann som byen (Åmål) lå rett ved. Her var der is, is og atter is og det var et populært sted og kjøre bil...Faen og tenkte jeg, fik han lov til det??? Jeg sat i en bunnfrossen Boblen, nå med jente nr. to og kunne ikke tro det han akkurat sa...ja ja tenkte jeg da, det er vel greit det...kunne vel ikke skade noen med litt inspirerende kjøring på kameraten min...Idet han setter de 4 hjul på isen tok djæveln ved han...tror han forestillet sig at denne sjanse ville han aldrig få igjen og han tok den virkelig helt ut...i en halv time pisket han den bilen rundt og rundt på isen som var han selveste Juha Kankkunen eller Ari Vatenen...fy faen så irritert jeg blev da...men det endte med at jeg seff og fik kjøre litt på isen og DET VAR JO SYKT MORO....men for å gjøre denne lange historie kort...Det var første og eneste kjøretur i en Quattro...forhåpentlig blir det ikke den siste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2007 Hmm....Vi som kjører Quattro, har jo visst dette lenge.... Ikke sant ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2007 :D Fa jeg får jobb og penger, er det første jeg kjøper en Quattro:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...