#1 Skrevet Januar 12, 2007 Noen som kan gi meg en anbefaling på hvor mange km jeg bør innkjøre min nye turbo før jeg kan "bruke" den? Det gjelder en Passat 1,8T 99mod. Mvh BT Seljelid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2007 Noen som kan gi meg en anbefaling på hvor mange km jeg bør innkjøre min nye turbo før jeg kan "bruke" den?Det gjelder en Passat 1,8T 99mod. Mvh BT Seljelid Ingen turboekspert, men ved litt ettertanke: Hva på en turbo skulle kreve innkjøring Ingen metallkontakt noen plass så lenge man har oljetrykk: dvs bare gi full gass med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2007 kan jo være greit og sjekke at alt funker før man rævkjører den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2007 kan jo være greit og sjekke at alt funker før man rævkjører den! Gjentar meg selv: ved litt ettertanke: Hva på en turbo skulle kreve innkjøring Dette er vel ny turbo på gammel motor så motor er OK og turbo'n kan du vel egentlig bare sjekke ved å kjøre med stram wire. Holder den ikke er det noe galt med den og all verdens "innkjøring" vil ikke hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2007 Gjentar meg selv: ved litt ettertanke: Hva på en turbo skulle kreve innkjøring Dette er vel ny turbo på gammel motor så motor er OK og turbo'n kan du vel egentlig bare sjekke ved å kjøre med stram wire. Holder den ikke er det noe galt med den og all verdens "innkjøring" vil ikke hjelpe Nevnte ikke noe om innkjøring jeg:rolleye: Om turboen funker som den skal eller ikke finner man jo kun ut med starm wire eller fjøla i vater som det også heter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...