#1 Skrevet Januar 12, 2007 har bare to ord for dette her jeg FY FAEN noe så rått,, http://video.google.com/videoplay?docid=1806221753710392507&q=audi+rs4+hillclimb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2007 Tipper den dro litt den ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2007 stod det ikke S4 på slutten av videoen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2007 stod 2000 Audi S4 ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2007 ja vist gjorde det det, kom opp når jeg søkte på rs4, og det står jo det i linken og,, må endre litt på det trur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2007 Tror det går bra om du lar være. Du blir ikke skutt av den grunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2007 Hmmm.. Hva var det som var så rått med denne? Jeg er ingen Hafsengen fan, men skal dere se rå bakkeløpkjøring så se den, og han kjører jo som kjent Ford, der kjørte han temmelig bra gitt. Og Audi S4 er da ingen bra bakkeløp bil, dere må må misforstått noe vesentlig her gutter, Audi S4 er ingen racer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2007 Hmmm.. Hva var det som var så rått med denne? Og Audi S4 er da ingen bra bakkeløp bil, dere må må misforstått noe vesentlig her gutter, Audi S4 er ingen racer. Nemlig, Audi s4 er en familiebil:) å det er jo det som er så rått......familiebiler med godt skuv, som drar fra 2wd som fks: viper og bmw m5= herlig!! Deilig lyd i den: flau : .......dog ikke 5`er men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2007 Hmmm.. Hva var det som var så rått med denne? Jeg er ingen Hafsengen fan, men skal dere se rå bakkeløpkjøring så se den, og han kjører jo som kjent Ford, der kjørte han temmelig bra gitt. Og Audi S4 er da ingen bra bakkeløp bil, dere må må misforstått noe vesentlig her gutter, Audi S4 er ingen racer. Nei, men Viper er? Latterlig...Snø,våt vei, svinget Viperen blir til etters..S4 kjører fra M3 på bane sier litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 13, 2007 Repost 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...