#26 Skrevet Februar 14, 2007 ok, men da er di sikkert verdt pengene bare å bestille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 14, 2007 eg prøvde orginalplugger fra audi RS2. koster litt. men funket jævli bra! bensinforbruket gikk ned å bedre respons på bilen(AEB) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 14, 2007 Har samme pluggene til 198 kr stk jeg da. Har best erfaring med NGK når det gjelder plugger. Aldri hatt tull med de. Denso og beru derimot, er det mye tull med mvh Koster kr 193,- stk(minus evt."klubbrabatt") på Møller i Oslo(ensjø). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 14, 2007 Koster kr 193,- stk(minus evt."klubbrabatt") på Møller i Oslo(ensjø). Hvis dette er ngk Pfr6q så er det rimelig av møller da. ikke ille, men når jeg har gitt 20% klubbrabatt, koster de 158,- Men bra pris av møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 14, 2007 Hvis dette er ngk Pfr6q så er det rimelig av møller da.ikke ille, men når jeg har gitt 20% klubbrabatt, koster de 158,- Men bra pris av møller Da "vinner" du ja, for "klubbrabatten" hos møller er vel 15% (og da blir det 164,-). Møller glimter til med bra priser på endel ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 15, 2007 Med de bosch pluggene jeg nevnte er intervallet 20000km, har brukt de både på org.motor og chipet... Koster vel 50,- pr. stk.. Jeg vil for min del aldri igjen bruke super4 på noen bil... Har forsøkt bruke de på to forskjellige biler med elendig resultat. Den ene var en 88 golf2 1,8 og den andre en a4 1,8t med bsr steg1+ og begge feilet etter kort tid... De holdt ca 3500km på A4n første gang før den begynte fuske/kutte ved belastning/pådrag. fikk et nytt sett da jeg klaget på levetiden og det brøt sammen etter ca 4000km.. Bruk originale longlife plugger, de fungerte klart best på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 15, 2007 Aller først; "Audi originalplugger" finnes vel ikke? Noen som vet hvem som lager dem? Min erfaring er ellers at de fleste kjente produsentene lager OK plugger, men at det er viktig å velge rett varmetall i forhold til motor og kjørestil. F.eks. skal en turbomotor gjerne ha litt kaldere plugger, og en forgassermotor som brukes mest til småkjøring litt varmere plugger. Den eneste produsenten jeg for min del ligger langt unna er Champion. Jeg kjenner ikke alle modellene deres, men enkelte er så svake i godset at om de setter seg skikkelig fast kan de ryke rett under hex'en/pakningen når de skal ut. Da står man overfor et skikkelig stygt problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 19, 2007 Nå begynner dette å bli nærmere 5år siden men. Kjøpte på møller verksted og fikk dem i Audi/vw merket embalasje ihvertfall... Jeg fikk beskjed om at disse var de fabrikken puttet i bilen og at de skulle holde 60000km. Nok om det. Er jo helt sikkert andre fullgode alternativer også men etter min og andre jeg har snakket med sine erfaringer så er ikke super 4 verdt pengene. Mulig andre har en annen oppfatning men dette er min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 19, 2007 På min A4 kjører jeg Super 4 fra Bosch, ingen problemer med de. Orginalplugg er bare Bosch eller NGK (som oftest) som har fått bilmerkets stempel på seg. Det jeg har opplevd er at det fort kan bli kluss hvis man bytter til et annet merke selv om pluggen tilsvarer det som står i. Gamle bilen harket noe forferdlig da jeg prøvde noen BERU plugger i den, men fungerte utmerket når den fikk sine NGK igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...