Anbefalte innlegg

Mener å ha sett typ44 avant som 7seter (?) Noen som har bilder av hvordan dette er gjort ? Evt vet om løsninger til salgs ?

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7-seteren av typ44 avant har en barnebenk i bagasjerommet. Det vanlige tredelte bagasjeromsgulvet er byttet ut med ett som kan felles opp som en sittebenk bakerst, passasjerer blir da sittende mot kjøreretningen med føttene ned i bagasjeromsbrønnen. Setet blir nokså høyt plassert og dermed er det bare smårollinger som kan benytte det. Det ble levert setebelter også på disse to sitteplassene.

Har desverre ingen bilder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett minst en til salgs i Norge ved tidligere anledninger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe slikt kunne jeg meget godt tenkt meg å få tak i... Ikke at jeg har brukt for det, men hadde jo vært litt kuult.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har null info om den, men var lyseblå og stod til 44.000.- for ca 8 måneder siden. Mener det var på finn.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den garanterte død ved påkjørsel bakfra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den garanterte død ved påkjørsel bakfra?

Du har helt klart ett poeng... jeg er ute etter ett slikt sete, for å kunne omregistrere bilen min til 7seter.. kjekt ved festkjøring etc.

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min onkel hadde en slik avant, men de ble svært lite brukt. Jeg tolker det dithen at Jan Brede som regel er på bonfæst med en hel masse veldig små fjortiser...hehe :P Jeg tror de setene kun var godkjent for personer under en viss lengde, men det er mulig jeg tar feil. Tenker da på lik linje med biler som har 2+2-løsninger.

Den bilen til onkelen min brant forresten opp utenfor ES-Tuning for noen år siden.

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet er vel om man regner ungene sine som en del av familien eller som en del av lasten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.