#1 Skrevet Juni 24, 2004 Hepp! Begynner å bli på tide med ny olje nå. Noen tips til hva jeg bør helle på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2004 Hepp! Begynner å bli på tide med ny olje nå. Noen tips til hva jeg bør helle på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2004 Kjører Castrol TXT 5W-30 på min S2.. Kjempefornøyd..ikke antydning til tikking ved kaldstart på vinteren.. Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2004 Kjører Castrol TXT 5W-30 på min S2.. Kjempefornøyd..ikke antydning til tikking ved kaldstart på vinteren.. Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2004 Har du tilfeldigvis akkurat laget varm kaffe og smørt deg et ostesmørbrød, kan denne linken være av interesse: http://www.audiworld.com/tech/eng9.shtml Kjører selv på 5W-30 - 5W-40 Mobil 1 og har aldri hatt noe problem med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2004 Har du tilfeldigvis akkurat laget varm kaffe og smørt deg et ostesmørbrød, kan denne linken være av interesse: http://www.audiworld.com/tech/eng9.shtml Kjører selv på 5W-30 - 5W-40 Mobil 1 og har aldri hatt noe problem med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2004 Jeg bruker Castrol Performance olje på min A4 1.8T.Brukte Mobil 1 før men da tikka den noe jævli.Bytta til Castrol og problemet var løst.Anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2004 Jeg bruker Castrol Performance olje på min A4 1.8T.Brukte Mobil 1 før men da tikka den noe jævli.Bytta til Castrol og problemet var løst.Anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...