#1 Skrevet Januar 13, 2007 Jeg lurer litt nå.. Driver å skal putte denne rs2 motoren i s2'en min og så er det noen som har sagt at jeg bør bruke 3b svinghjulet istede for rs2 svinghjulet (har begge). Kan noen gi meg noen hint om hvorfor/hvorfor ikke bruke RS2 svinghjulet kontra S2 3b svinghjulet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2007 RS2 svinghjulet er det dobellt masse svinghjul som ikke tåler så mye effekt som 3b svinghjulet som er enkeltmasse. 3b er også lettere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2007 3b svinghjulet er lettere, også kalt enkelmasse. Rs2 har dobbelmasse svinghjul, dvs to plater med gummivulking imellom for vibrasjonsdemping. Er også forskjell på trykkplatene så du må ha riktig trykkplate til riktig svinghjul. Men 3b trykkplata er mye svakere enn Rs2 plata så visst du skal ha på enkelmassesvinghjulet bør du få deg ei trykkplate med mer press 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2007 hvis du går for rs2 svinghjul, så husk spacerplata, mellom motor og gir kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2007 hvis du går for rs2 svinghjul, så husk spacerplata, mellom motor og gir kasse. dette gjelder veg også 3bsvinghjulet. bygger like mye ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2007 dette gjelder veg også 3bsvinghjulet. bygger like mye ut. er det trykkplata da? er bare med 3b s2 man slipper denne, på s4/6 rs2 så har man dobbelt masse og spacerplate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2007 er det trykkplata da? er bare med 3b s2 man slipper denne, på s4/6 rs2 så har man dobbelt masse og spacerplate. jeg bytta fra dobbelmasse til 3b massivt svinghjul, måtte da bruke spacer plate, men i type 85 vel og merke. er mulig det er noe forskjell der, ikke vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2007 jeg bytta fra dobbelmasse til 3b massivt svinghjul, måtte da bruke spacer plate, men i type 85 vel og merke. er mulig det er noe forskjell der, ikke vet jeg er forskjell på kassa der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...