Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i chrome rails til en rimelig penge?

Ser på et lignende innlegg fra Audi at det bare er å pusse ned de sorte rails`ene så er de chrome under! Mulig dette går ann på Passat`en også, men det er plast-deksel foran, bak og midt på rails`ene mine, og der har vel lite for seg å begynne å pusse dem ned!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror at hvis du skal ha håp om å få tak i slike rails til en fornuftig pris, så er http://www.ebay.de tingen. Der pleier det å ligge en god del til salgs.

 

De svarte er alu under. Ligger en tråd her på forumet om en som har jerna svartmalinga og begynt på de, men hvor langt han har kommet er jeg usikker på. Plastdekselene får du vel kjøpt nye i chrome, men om de da blir like med polert alu er rimelig usikkert.

 

sats på ebay du. Kommer sikkert jeg også når jeg kommer nedover på lista mi der kromma rails står notert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen! Får begynne letinga:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kanskje ett sett for salg om ikke lenge. Prisen tror jeg blir rundt 3000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kanskje ett sett for salg om ikke lenge. Prisen tror jeg blir rundt 3000,-

 

3000,- for begge? Da må du gi en lyd når den tid kommer! Har Passat 3BG Highline, og det eneste som ikke er chrome er rails`ene! Utrolig irriterende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3000,- for begge? Da må du gi en lyd når den tid kommer! Har Passat 3BG Highline, og det eneste som ikke er chrome er rails`ene! Utrolig irriterende!

 

blir rundt 3000,- for begge to komplett ja.

Men tar forbehold da.. er ikke sikkert det blir noe av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.