Anbefalte innlegg

har akkurat hatt golfen min på verksted og ordna giroverføringene og når jeg skulle kjøre til tronheim i dag hoppet den plutselig ut av femte giret og jeg måtte kjøre på fjerde giret resten og den ble svært vanskelig å få i gir reste av turen

der er en golf cab 1,6l 1987 det er snakk om

takker for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det vel kanskje noen som ikke har gjort jobben sin godt nok. Men du kan i hvert fall begynne med å se på stagene i giroverføringen om det er noen som har hoppet av eller løsnet.

Hvordan er girspaken å manøvrere, virker den som normalt eller er den "slapp"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har akkurat hatt golfen min på verksted og ordna giroverføringene og når jeg skulle kjøre til tronheim i dag hoppet den plutselig ut av femte giret og jeg måtte kjøre på fjerde giret resten og den ble svært vanskelig å få i gir reste av turen

der er en golf cab 1,6l 1987 det er snakk om

takker for svar

Dette høres ut som feil justering. Du får be de gjøre om justeringsjobben.

Alternativt får du dra frem Haynes boken og gjøre jobben selv. Generelt så går jobben ut på å sette girkassen i revers og spaken i revers så strammer du opp staget under bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.