(Trondheim:) Lokallagtreff søndag 21 januar

Anbefalte innlegg

Søndag 21 januar kl 1500 møtes vi bak Bunnpris Sluppen. Så kjører vi opp til Bowling1 hvor vi skal se film. Etterpå tar vi en runde med Bowling. Skal sjekke om det er ledig for å se film denne dagen først. Bekreftelse kommer senere! Oppfordrer alle til å gi beskjed til de som ikke får med seg denne innfoen, for det er en del som ikke er på forumet.

Er det andre forslag, så kom med dem.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er alt klappert og klart til en filmaften. Jeg satte av to baner for bowling også, så vi ikke blir sittende å vente etter filmen. Få med dere alle som kan krype og gå, så virker klubben seriøs. Skiltplater og klistremerker er på plass også. Veeeeeeel Møtt!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen skal jeg stille! Svigemor inviterte til middagsselskap i 12 time sist.... : bh :

Hva med Gocart runde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken film står på plakaten? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med Gatebil Filmen 2006 ;) og noen "gamle" VACN filmer : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer denne gangen ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen skal jeg stille! Svigemor inviterte til middagsselskap i 12 time sist.... : bh :

Hva med Gocart runde?

Det er mulighet for gocart også. Tror dama satte av tid der også i halv sju tia.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur jeg og.. Må jeg få be om at klubbvideoene prioriteres foran gatebil-videoen, japser uten grep, damer og røyk har vel folk sett før..? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he! Det er greit det Vidar, men hvertfall klubbvideoen fra 2005 så vi sist vi hadde filmkveld der! Men Eirik tar visst med noen! Hei å hå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tralala.. Tror jeg dukker opp i hvert fall.. Med bakhjulsdragaren :)

Hvis dere vil, kan vi sikkert dra innom ES for å bevise at jeg fremdeles eier en Audi :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tralala.. Tror jeg dukker opp i hvert fall.. Med bakhjulsdragaren :)

Hvis dere vil, kan vi sikkert dra innom ES for å bevise at jeg fremdeles eier en Audi :D

hehe.. Jeg snakka med en kollega av deg her en dag, han sa jeg måtte jobbe deg, for den bilen din er visst et slags spøkelse. Alle har hørt om den, men få har sett'n..? ;)

Jeg får dessverre ikke kommet denne gangen heller, jeg må få fiksa sarsen før jeg gidder kjøre til trondheim, og jeg ser litt mørkt på å demontere interiør nå som det er så kaldt ute.. Tenkte å få lakkert ny midtkonsoll og listverk før jeg setter igang med det der også, så vi får se når det blir i orden igjen, om det ikke er noen andre herfra som skal innover, slik at det er mulighet for haik, da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. Jeg snakka med en kollega av deg her en dag, han sa jeg måtte jobbe deg, for den bilen din er visst et slags spøkelse. Alle har hørt om den, men få har sett'n..? ;)

Hehe stemmer det.. Hørte om det der, regna med det var deg det var snakk om :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kjører forbi Lerkendal/gløs i morra eller? Jeg trenger noen å sitte på med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kjører forbi Lerkendal/gløs i morra eller? Jeg trenger noen å sitte på med :)

Kan svippe oppom å hente deg jeg vettu:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan svippe oppom å hente deg jeg vettu:)

Gull :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulighet til å plukke opp meg og? 90n er ikke helt iform :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulighet til å plukke opp meg og? 90n er ikke helt iform :(

Kan hente deg å jeg vettu:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen! Synes treffet i dag var ganske greit, med film og bowling. Skulle hatt flere av sånne dager. Litt dårlig lydanlegg på Bowling1 da, skulle hatt med høytalere selv kanskje. Ja ja, gøy var det likevel. Da treffes vi neste gang før avgang til Funesdalen 3 februar da folkens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen! Synes treffet i dag var ganske greit, med film og bowling. Skulle hatt flere av sånne dager. Litt dårlig lydanlegg på Bowling1 da, skulle hatt med høytalere selv kanskje. Ja ja, gøy var det likevel. Da treffes vi neste gang før avgang til Funesdalen 3 februar da folkens.

Kunne dessverre ikke komme i dag :(

Skal selvsagt til Fünesdalen, men drar fredags morgen for å få med meg fredagskjøringen også :) Flere som drar på fredag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var bra i dag synes jeg,, ja får håpe de har fått ny forsterker til neste gang :evil:

litt o.t: mye skal du ha for klistremerkene til siderutene jann g?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var bra i dag synes jeg,, ja får håpe de har fått ny forsterker til neste gang :evil:

litt o.t: mye skal du ha for klistremerkene til siderutene jann g?

Klistremerker koster itte noe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh, da må jeg jo ha til rutene mine da ;) hvis du har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg! Bare dukk opp på neste treff, eller rettere sagt Funesdalen hvis du skal være med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jau blr bunnprisen kl 08:00 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.