#1 Skrevet Januar 14, 2007 Søndag 21 januar kl 1500 møtes vi bak Bunnpris Sluppen. Så kjører vi opp til Bowling1 hvor vi skal se film. Etterpå tar vi en runde med Bowling. Skal sjekke om det er ledig for å se film denne dagen først. Bekreftelse kommer senere! Oppfordrer alle til å gi beskjed til de som ikke får med seg denne innfoen, for det er en del som ikke er på forumet. Er det andre forslag, så kom med dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2007 Da er alt klappert og klart til en filmaften. Jeg satte av to baner for bowling også, så vi ikke blir sittende å vente etter filmen. Få med dere alle som kan krype og gå, så virker klubben seriøs. Skiltplater og klistremerker er på plass også. Veeeeeeel Møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2007 Denne gangen skal jeg stille! Svigemor inviterte til middagsselskap i 12 time sist.... Hva med Gocart runde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2007 Hvilken film står på plakaten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2007 Jeg stiller med Gatebil Filmen 2006 og noen "gamle" VACN filmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2007 kommer denne gangen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2007 Denne gangen skal jeg stille! Svigemor inviterte til middagsselskap i 12 time sist.... Hva med Gocart runde? Det er mulighet for gocart også. Tror dama satte av tid der også i halv sju tia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2007 Kommer en tur jeg og.. Må jeg få be om at klubbvideoene prioriteres foran gatebil-videoen, japser uten grep, damer og røyk har vel folk sett før..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 16, 2007 He he! Det er greit det Vidar, men hvertfall klubbvideoen fra 2005 så vi sist vi hadde filmkveld der! Men Eirik tar visst med noen! Hei å hå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 20, 2007 Tralala.. Tror jeg dukker opp i hvert fall.. Med bakhjulsdragaren Hvis dere vil, kan vi sikkert dra innom ES for å bevise at jeg fremdeles eier en Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 20, 2007 Tralala.. Tror jeg dukker opp i hvert fall.. Med bakhjulsdragaren Hvis dere vil, kan vi sikkert dra innom ES for å bevise at jeg fremdeles eier en Audi hehe.. Jeg snakka med en kollega av deg her en dag, han sa jeg måtte jobbe deg, for den bilen din er visst et slags spøkelse. Alle har hørt om den, men få har sett'n..? Jeg får dessverre ikke kommet denne gangen heller, jeg må få fiksa sarsen før jeg gidder kjøre til trondheim, og jeg ser litt mørkt på å demontere interiør nå som det er så kaldt ute.. Tenkte å få lakkert ny midtkonsoll og listverk før jeg setter igang med det der også, så vi får se når det blir i orden igjen, om det ikke er noen andre herfra som skal innover, slik at det er mulighet for haik, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 20, 2007 hehe.. Jeg snakka med en kollega av deg her en dag, han sa jeg måtte jobbe deg, for den bilen din er visst et slags spøkelse. Alle har hørt om den, men få har sett'n..? Hehe stemmer det.. Hørte om det der, regna med det var deg det var snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 20, 2007 Er det noen som kjører forbi Lerkendal/gløs i morra eller? Jeg trenger noen å sitte på med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 20, 2007 Er det noen som kjører forbi Lerkendal/gløs i morra eller? Jeg trenger noen å sitte på med Kan svippe oppom å hente deg jeg vettu:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 20, 2007 Kan svippe oppom å hente deg jeg vettu:) Gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 20, 2007 Mulighet til å plukke opp meg og? 90n er ikke helt iform 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 20, 2007 Mulighet til å plukke opp meg og? 90n er ikke helt iform Kan hente deg å jeg vettu:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 21, 2007 Hei alle sammen! Synes treffet i dag var ganske greit, med film og bowling. Skulle hatt flere av sånne dager. Litt dårlig lydanlegg på Bowling1 da, skulle hatt med høytalere selv kanskje. Ja ja, gøy var det likevel. Da treffes vi neste gang før avgang til Funesdalen 3 februar da folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 21, 2007 Hei alle sammen! Synes treffet i dag var ganske greit, med film og bowling. Skulle hatt flere av sånne dager. Litt dårlig lydanlegg på Bowling1 da, skulle hatt med høytalere selv kanskje. Ja ja, gøy var det likevel. Da treffes vi neste gang før avgang til Funesdalen 3 februar da folkens. Kunne dessverre ikke komme i dag Skal selvsagt til Fünesdalen, men drar fredags morgen for å få med meg fredagskjøringen også Flere som drar på fredag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 21, 2007 Hei alle sammen! Synes treffet i dag var ganske greit, med film og bowling. Skulle hatt flere av sånne dager. Litt dårlig lydanlegg på Bowling1 da, skulle hatt med høytalere selv kanskje. Ja ja, gøy var det likevel. Da treffes vi neste gang før avgang til Funesdalen 3 februar da folkens. ja var bra i dag synes jeg,, ja får håpe de har fått ny forsterker til neste gang litt o.t: mye skal du ha for klistremerkene til siderutene jann g? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 22, 2007 ja var bra i dag synes jeg,, ja får håpe de har fått ny forsterker til neste gang litt o.t: mye skal du ha for klistremerkene til siderutene jann g? Klistremerker koster itte noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 22, 2007 ahh, da må jeg jo ha til rutene mine da hvis du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 23, 2007 Det har jeg! Bare dukk opp på neste treff, eller rettere sagt Funesdalen hvis du skal være med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 23, 2007 jau blr bunnprisen kl 08:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 24, 2007 d er greit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...