Anbefalte innlegg

Fysj. singleframe på vento : grønn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så ut som den var kastet ut av " The fast and the uglyest"

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så denne! noe så jævlig! også 90 hester!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om denne har vært rød/sort før, om den ikke har det så finnes det enda en med slik front: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kommer denne fronten ifra.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den kommer fra troll tuning hvis jeg ikke tar feil, norsk firma å hvis jeg ikke tar feil? hehe http://www.trollhifi.no/ ikke skyt meg hvis jeg tar feil da=) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

annonsen er slettet fra autodb, noen som fikk med seg hvor selgeren befant seg, mulig jeg så denne i Sogndal i høst..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

annonsen er slettet fra autodb, noen som fikk med seg hvor selgeren befant seg, mulig jeg så denne i Sogndal i høst..

 

annonsen er der ennå den.

 

Selgeren holder til i Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

annonsen er slettet fra autodb, noen som fikk med seg hvor selgeren befant seg, mulig jeg så denne i Sogndal i høst..
I Sogndal faktisk, vet du hvem som hadde den?

Aldri sett denne i Sogndal..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om denne har vært rød/sort før, om den ikke har det så finnes det enda en med slik front: bh :

 

 

Den var sort/rød for noen mnd siden hvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Sogndal faktisk, vet du hvem som hadde den?

Aldri sett denne i Sogndal..

 

Mulig jeg husker feil, men jeg så en sånn overstyla golf eller vento der når jeg var der i høst, minnet om denne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk en grå Vento med angel eyes, RS-fanger, bakfanger, sideskjørt, felg/senk, for en tid tilbake, vertfall, men kan godt ha vært den blå her også, men da tipper jeg den har vært på gjennomreise.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke gå inn på om den er fin eller ikke. Men jeg syns det er helt topp at ikke alle har lik smak, og at noen gjør litt utenom det vanlige med bilene. Hadde vel blitt litt kjedelig hvis alle for eks. hadde samme styling;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det Tom, men det burde da finnes grenser.. Er mye annet man kan få tak i som ikke alle andre har og som alikevel ikke er SÅ sykt brutal som den fronten der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig reklame for bsbildeler.no det der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke gå inn på om den er fin eller ikke. Men jeg syns det er helt topp at ikke alle har lik smak, og at noen gjør litt utenom det vanlige med bilene. Hadde vel blitt litt kjedelig hvis alle for eks. hadde samme styling;)

 

 

Helt enig med deg, er vel et opp til hver og en hvordan de vil ha sin EGEN bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja man må ikke kritisere andre offentlig, som gjerne har lagt mye tid og penger i bilen sin for at den skal bli slik DE liker den.

Vi har heldigvis forskjellig smak. Ellers ville der vært mange like biler her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at den fronten, og lambodører var det hotteste på treffene i Tyskland i fjor, det er vi som henger etter... eller? :)

 

Har sett penere Vento ja, men supert at mangfoldet opprettholdes ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.