#1 Skrevet Januar 14, 2007 Denne kan man vel kalle spesiell.? Ikke helt etter min smak. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1350523 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2007 Fysj. singleframe på vento 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2007 så ut som den var kastet ut av " The fast and the uglyest" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2007 så denne! noe så jævlig! også 90 hester! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2007 lurer på om denne har vært rød/sort før, om den ikke har det så finnes det enda en med slik front: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2007 Vil bare minne om denne tråden her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=36372 Respekter at ikke alle har lik smak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2007 Hvor kommer denne fronten ifra.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2007 den kommer fra troll tuning hvis jeg ikke tar feil, norsk firma å hvis jeg ikke tar feil? hehe http://www.trollhifi.no/ ikke skyt meg hvis jeg tar feil da=) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2007 ser ut til at jeg lyver litt her:P er carline som lager slike fangere:P nl-look hehe, golf 3: http://www.carlinetuning.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 17, 2007 annonsen er slettet fra autodb, noen som fikk med seg hvor selgeren befant seg, mulig jeg så denne i Sogndal i høst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 18, 2007 annonsen er slettet fra autodb, noen som fikk med seg hvor selgeren befant seg, mulig jeg så denne i Sogndal i høst.. annonsen er der ennå den. Selgeren holder til i Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 18, 2007 annonsen er slettet fra autodb, noen som fikk med seg hvor selgeren befant seg, mulig jeg så denne i Sogndal i høst..I Sogndal faktisk, vet du hvem som hadde den?Aldri sett denne i Sogndal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 18, 2007 lurer på om denne har vært rød/sort før, om den ikke har det så finnes det enda en med slik front: bh : Den var sort/rød for noen mnd siden hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 18, 2007 I Sogndal faktisk, vet du hvem som hadde den?Aldri sett denne i Sogndal.. Mulig jeg husker feil, men jeg så en sånn overstyla golf eller vento der når jeg var der i høst, minnet om denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 18, 2007 Gikk en grå Vento med angel eyes, RS-fanger, bakfanger, sideskjørt, felg/senk, for en tid tilbake, vertfall, men kan godt ha vært den blå her også, men da tipper jeg den har vært på gjennomreise.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 24, 2007 Jeg skal ikke gå inn på om den er fin eller ikke. Men jeg syns det er helt topp at ikke alle har lik smak, og at noen gjør litt utenom det vanlige med bilene. Hadde vel blitt litt kjedelig hvis alle for eks. hadde samme styling;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 24, 2007 Sant det Tom, men det burde da finnes grenser.. Er mye annet man kan få tak i som ikke alle andre har og som alikevel ikke er SÅ sykt brutal som den fronten der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 24, 2007 Dårlig reklame for bsbildeler.no det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 26, 2007 Jeg skal ikke gå inn på om den er fin eller ikke. Men jeg syns det er helt topp at ikke alle har lik smak, og at noen gjør litt utenom det vanlige med bilene. Hadde vel blitt litt kjedelig hvis alle for eks. hadde samme styling;) Helt enig med deg, er vel et opp til hver og en hvordan de vil ha sin EGEN bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 26, 2007 Ja man må ikke kritisere andre offentlig, som gjerne har lagt mye tid og penger i bilen sin for at den skal bli slik DE liker den. Vi har heldigvis forskjellig smak. Ellers ville der vært mange like biler her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 29, 2007 Husk at den fronten, og lambodører var det hotteste på treffene i Tyskland i fjor, det er vi som henger etter... eller? Har sett penere Vento ja, men supert at mangfoldet opprettholdes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...