#1 Skrevet Januar 14, 2007 Jeg vet det er litt tidlig å spørre, men har klubben, eventuellt lokallag, planer om å arrangere noen treff på Rudskogen i år ? Normalt sett pleier vi å ha ett treff i August, i så fall når blir dette i år ? Prøver å legger litt planer for ferie og man vil jo ha med seg flest treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2007 Jeg ville tro at de prøver å ha samme dato i år også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2007 Før den 13 august da så jeg er hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2007 Ingen fra styret eller andre som faktisk vet noe om planer/ønsker for dato enda ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2007 Vi har vel ike diskutert Rudskogentreffet ennå så noe dato kan jeg ikke gi deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2007 Vi har vel ike diskutert Rudskogentreffet ennå så noe dato kan jeg ikke gi deg. Er ikke terminlisten klar for Rudskogen enda???? Trege folk..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2007 Ja ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2007 Regner med at det er bestilt men de er ikke diskutert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 20, 2007 Regner med at det er bestilt men de er ikke diskutert Hvem datoer er bestilt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 20, 2007 Det er ikke diskutert. Det vil si jeg har ikke hørt snakk om hvilke dato det er snakk om dessverre. Kanskje John Kan svare på det evt. tar jeg det opp på neste styremøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 20, 2007 Det er ikke diskutert. Det vil si jeg har ikke hørt snakk om hvilke dato det er snakk om dessverre. Kanskje John Kan svare på det evt. tar jeg det opp på neste styremøte Da satser vi på at det kommer mer informasjon etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 20, 2007 Det gjør det nok skal du se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 21, 2007 Hvem datoer er bestilt da? Vi har ikke bestillt noe men kommet med ønsker.... men som sagt vet john mer om dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 29, 2007 Oooppss, beklager at jeg ikke har fått sett tråden. Rudskogen er booket og alt er på plass, så her er det bare å begynne planlegge. Treffet blir i år helgen 1. og 2. september. Minner forøvrig om terminlisten på hovedsiden hvor alle treff skal ligge: http://www.vwaudi-club.no/?s=terminliste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 29, 2007 Takk, treffet lå ikke der når jeg startet tråden 1-2 september var jo greit sent og kræsjer da selvsagt med ferieplanene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 29, 2007 Faen dårlig tid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...