#1 Skrevet Januar 14, 2007 Noen som har en kjapp fremgangsmåte på å bytte kjølevæske på vr6 i passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2007 tapp kjøleveska med tappe pluggen på det tverrgående røret fra thermostathuset og ned til vannpumpa. fyll systemet med vann. kjør den varm tapp ut vannet igjen. og fyll på med ny rød kjøleveske G30 G12 eller G12+ Jeg bruker G30 Rød som fås på f. eks torshov bilrekvesita. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2007 Huff... begynner å bli drit lei denne motoren, hvor alt skal være plassert kronglete og trangt. Det er helt umulig å komme til tappepluggen i vannrøret. Dette gjelder oven i fra og unden i fra (for tragt å få handen min fram, og jeg har små hender). Så tenkte jeg at jeg kunne løsne radiator slangen nederst på radiatoren i stedet, men nei. Igjen for trangt (men ikke like trangt), for jeg kommer ikke til med noen tang som kan løsne fjærbandklemma. Må jeg jekke bilen opp 1000 m og legge meg under bilen for å få av den møkka fjærbandklemma? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...