#1 Skrevet Januar 14, 2007 Noen som har noe ca peiling på hvor mye jeg kan få for 19" RS6 felgene uten dekk? Dem er pene og uten riper. Nye sommeren 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2007 Orginale eller replica? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2007 Orginale.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2007 har du noen bilder av dem? eventuelt pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2007 Orginale.. Hvilken Audi ble levert på 19 tom RS6 design i 2005? Og hvilken bredde og offset er det på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2007 Orginale RS6 felger er 9x19 Et 35 Delenr. 4B3 601 025 Q For et par år siden når jeg sjekka prisen på de, så kostet de ca 7000,- pr stk. Hva de koster nå, vet jeg ikke, men det er jo bare å ta en tlf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2007 Orginale RS6 felger er 9x19 Et 35 Delenr. 4B3 601 025 QFor et par år siden når jeg sjekka prisen på de, så kostet de ca 7000,- pr stk. Hva de koster nå, vet jeg ikke, men det er jo bare å ta en tlf. Jeg visste at orig RS6 i 19 tom er 9x19 ET35, men er spent om det er denne felgen som selger har lagt ut. I såfall er de verdt endel kr. Men de passer dessverre ikke "bolt on" på like mange VAG-modeller pga bredden og lavt offset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2007 ok.. jeg har ikke felgene her nå, så har ingen bilder. får dem tilbake imorgen eller onsdag. så kan legge ut bilder da. mener dem var 2005 mod.. kan hende jeg tar grundig feil. ska få sjekket litt rundt dem. isåfall så er dem tilsalgs vis noen er intrisert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...