Problem rundt bytte av dempere

Anbefalte innlegg

Skulle byttet støt dempere igår, dette gikk skikkelig dårlig, har dobbelsjekket og ifølge listene skal de passe min bil, men er for tykke ene par et, de andre er halve tykkelsen og 10-15cm for lange. Noen som har noen ideer? Kjøpte meg bilstein dempere

Artikkelnr. Produktgruppe Ekstrabetegnelse Antall Pris

P30-3006 Støtdemper BILSTEIN - B8 SPRINT 1 På forespørsel

Monter.side framaksel, fjærbeininnsats, Ettrørs Upside down, øvre stift

P36-3058 Støtdemper BILSTEIN - B8 SPRINT 1 På forespørsel

Monter.side bakaksel, fjærbeininnsats, Ettrørs Upside down, øvre stift

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter masse med og finne ut av dette, klarte ikke helt tyde nummer på fjerben idag, der jeg handlet dempere mente de jeg muligens hadde fått dempere til bil uten sports understell, det skal det sitte på min bil. Men de mente og at demperne skulle ha en diameter på 52mm til min bil, noen som vet om dette stemmer?

Noen som klarer og spore opp hvilke biler demper med nr 170 426 passer til? De er fra sachs.

Målene på de bilstein demperne jeg fikk er 38mm tykke og 46mm tykke, sånn ca, fikk ikke de på 46mm nedi forran heller, så trolig er det rundt 44 mm i inv mål på fjerben forran. Trenger ekspert hjelp her.

Litt diskusjon her og blitt

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=649983#post649983

Tok og et bilde av fjerben, men de ser kansje like ut på de fleste biler?

fjerben.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.