#1 Skrevet Januar 14, 2007 Programmet sier det må ha minimum 1280x1024 for å kjøres... min NYE!!!! Acer maskin widescreen kjører på 1280x800! betyr det at jeg må kjøpe meg en gammel haug (4":3") av en bærbar pc for å få dette til å virke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2007 elelr bruk en eldre vag com versjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2007 elelr bruk en eldre vag com versjon som jeg får tak i hvor ? bilen den skal brukes på er en 99-mod, så om den ikke er så mye eldre enn det hadde det kanskje vært greit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2007 Kan du ikke justere hvordan du vil ha det på Pc'n din fra 1280x800 til 1280x1024. Det kan jeg på min Toshiba. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2007 Kan du ikke justere hvordan du vil ha det på Pc'n din fra 1280x800 til 1280x1024. Det kan jeg på min Toshiba. Joda kan tvinge den til det, men da ser jeg ikke hele skjermen på en gang... maskinen er bra den! med eget skjermkort osv... er vel pga at den er widescreen??? men allikavel da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2007 som jeg får tak i hvor ? bilen den skal brukes på er en 99-mod, så om den ikke er så mye eldre enn det hadde det kanskje vært greit... jeg har brukt 309- 12 eller hva den heter.. brukt på 2000mod golf og 2002 golf funket fint det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2007 I options på VagCom'en så skal du kunne velge skjermstørrelse, den er ikke på noen måte låst fast til en spesifikk oppløsning. Hvis det er tilfelle er det noe humbug med programmet du ar fått tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...