#1 Skrevet Januar 14, 2007 Kommer bortover på fredag, å træng en stabil sjåfør:) Ska på Kill Buljo på lørdag, nån flere som ska d? Eller nån som skal drikke på fredag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2007 Kan godt være transportør i den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2007 Sign me up as well:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2007 Kjæmpe bra... da e dåkker bægge d:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2007 Eg kan kjøre deg ned og opp, om du vil... Eller kanskje d holdt å kjøre opp hit i går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2007 Eg kan kjøre deg ned og opp, om du vil... Eller kanskje d holdt å kjøre opp hit i går... D e allerede på plass, vi e 4 stk, å to av dæm må kjøre, æ trur æ ska jøre nåt anna.... Roar å Martin, send en sms til mæ me nr dåkkers.... 97172703 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2007 Da har jeg hatt mine første erfaringer med quattro, og må si det er temmelig morsomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2007 Hva det du som sto i grøfta me shell i Tromsdalen??? Kødda.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 20, 2007 Da har jeg hatt mine første erfaringer med quattro, og må si det er temmelig morsomt En tur og du er hekta? Ser for meg "VW Beetle selges, kan evt byttes i noe med quattro" her i morgen?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 21, 2007 Takker gutter for bra utført jobb: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 22, 2007 Takker selv;) var atig og få prøvd ut quattro piruetter! Og ja, en tur og man er hekta.. skal ha meg quattro på neste bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 22, 2007 Godt å høre at vi blir flere...... Ja ingenting e som piruett med quattro på vinterføre.... 4 MOTION er heller ikke dårlig........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 22, 2007 Går ut i fra at tråden kan stenges nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...