#1 Skrevet Januar 15, 2007 Vurderer å sette inn disse stolene i min Audi 80 og lurer på hvor vanskelig det er å tilpasse understellet? (Er å få tak i understell som passer direkte men de koster ca 2700 pr stk...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2007 Hvilke stoler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2007 Her er linken til stolene. http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=SS42G&vg=8574&vgpath=Varekategorier/1394/64/8574 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2007 Nå kjenner ikke jeg til de stolene der, men selv hadde jeg FK stoler i den gamle coupe`en min. Der fikk jeg sveiset om originalunderstellet og tilpasset det de nye stolene. Det som var litt teit med det, var at understellet på originalstolene går opp i puta på stolene, mens uoriginale seter gjerne har festet plant i underkant, derfor kom setet litt høyt. Det var likevel ikke noe problem og jeg ble fort vant til det, og satt sinnsykt mye bedre i det setet enn den originale sofaputa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...