#1 Skrevet Januar 15, 2007 Kan jeg kjøpe en nøkkel på f.eks ebay, og programere den selv med Vag-Com. Jeg har en A6 1999 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2007 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2007 Jepp,skal kunne gjøre det med VAGcom selv,men nøklene må vell slipes uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2007 Ingen som vet? Ja er vel ikke alle steder som har slik senterspor utstyr heller, men samtidig må du ha tilgang til pin koden for startsperren din og dette er da avhengig hvilken type startsperre du har, da de nyere versjonen krever at bilen er tilkoblet en autorisert forhandlers diagnoseverktøy med direkte kobling til tyskland. Hvorvidt bilen din krever dette eller ei er jeg usikker på, men det får du sikkert svar på ved prisforespørsel hos en merkeforhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2007 Hallo. Tar opp en gammel tråd her da jeg tror det er flere som lurer på det. Du kan kjøpe en nøkkel på Ebay og få den slipt, så kan du åpne hodet på den gamle/deffekte nøkkelen, ta ut en "glassampull" som ligger der og flytte den over i den nye nøkkelen som gjerne har en plass inne hodet som er beregnet for formålet. Lim den gjerne fast. Dette fungerte helt ok. Vær forsiktig så du ike ødelegger "glassampullen" da. Jeg utførte dette da jeg kjøpte fjærnkontrollsett med "sprettnøkler" på Ebay til min 98 Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2007 Hallo. Tar opp en gammel tråd her da jeg tror det er flere som lurer på det. Du kan kjøpe en nøkkel på Ebay og få den slipt, så kan du åpne hodet på den gamle/deffekte nøkkelen, ta ut en "glassampull" som ligger der og flytte den over i den nye nøkkelen som gjerne har en plass inne hodet som er beregnet for formålet. Lim den gjerne fast. Dette fungerte helt ok. Vær forsiktig så du ike ødelegger "glassampullen" da.Jeg utførte dette da jeg kjøpte fjærnkontrollsett med "sprettnøkler" på Ebay til min 98 Passat. Hvor fikk du din(e) nøkler slipt? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2007 Kan jeg kjøpe en nøkkel på f.eks ebay, og programere den selv med Vag-Com.Jeg har en A6 1999 mod. Som flere sier her. Ja du kan kjøpe nøkkel, og du kan også programmere den selv dersom du har SKC (startsperre) koden din. Har du ikke den må du til forhandler for å få jobben gjort. Vet ikke hvor du holder til i landet, men jeg kan programmere nøkler for deg om du ønsker og ikke har koden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2007 Jeg fikk mine nøkler slipt hos "Mister Minit" på kjøpesenteret "City Syd" i Trondheim. Saken er den at om du kjøper nøkler på Ebay så er det vel lite trolig at disse nøklene inneholder enheten som kan programmeres, da må man uansett kjøpe disse fra Møller o.l. Mine inneholdt i alle fall ikke noen programmeringsenhet og det kan nok komme av at disse kan brukes på flere bilmerker. De er klin lik Volkswagens originale "sprettnøkler" med fjernkontroll. Her er en link: http://cgi.ebay.com/Remote-Keyless-Entry-Mercedes-BMW-VW-Audi-Porsche-ke60_W0QQitemZ120079344191QQihZ002QQcategoryZ75329QQrdZ1QQcmdZViewItem Alle de andre kan jeg desverre ikke si noe om da jeg ikke har prøvd dem. Disse er greie å montere og bruke, så ser de jo ut som originale. Skal du ha bare en nøkkel så finnes det kanskje noen "originale" å få kjøpt på Ebay, inneholder nøkkelen programeringsenheten så er det vel bare å programere med Vag-Com, ifølge mange innlegg her. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 27, 2007 Mister Minit tok kr.100.- pr nøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...