#1 Skrevet Januar 15, 2007 Hei! Da er min andre Coupe Type 85 kjøpt inn, denne gang med turbomotor. 96mod AAN men trenger å vite hva ledningene på ECU er til, for jeg må koble det opp på nytt, grunnet ledningsettet er tatt ut, har fått dette inn der det skal ligge, men manger å koble det sammen med orginal nettet i bilen. hva trenger jeg egentli og koble sammen her? Pluss Jord Turteller Bensinpumpe med relë Oljetrykk Holder dette? og hvordan kobler jeg dette opp? trenger litt hjelp her å hvordan er det med turbotrykk? det er en grønn slange som ligger sammen med ledningsklasen som skal inn på den metall tappen på ECU, hvor skal den andre enden? og til slutt. han som har satt inn motoren sier det er en S6 AAN motor fra 1996, men på ECU står det S4 92-95. så jeg spurte om det var S4 ledningsnett, og han sa det var S6 ledningsnett, men motorkode på S4 og S6 var lik, så man kunne bruke S4 ECU? så hva gjør jeg? må vite hvilken ledninger jeg skal koble sammen, men er usikker på årstall her ettersom det sitter eldre ECU på dette motornettet. såå, skal jeg ha S4 skjema fra 92-95, eller skal jeg ha S6 skjema fra 1996? eller er det det samme? Mvh Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2007 bumper denne jeg. har nå vært på jobben og knipsa noen bilder, har fått tak i dette skjemaet http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vpin.html men hvordan skal jeg vite hvilken ledninger som er på hvilken pin, når alle ledninger kommer ut fra kontakta som en stor bunt?? er det noen her som kan si meg hvilken ledninger med hvilken farger jeg trenger å koble opp? og hva de er til? hadde vært EVIG takknemmelig! bilen har gått før, men forrige eier husker ikke, da han hadde sett etter en Audi 90 som hadde fått satt i samme motor motor AAN, styreneenhet fra S4 92-95 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...