#1 Skrevet Juni 25, 2004 Skulle hatt kritiske mål for å lage spacer. mangler diameteren på anleggsflata mot felg, og størrelse på bolt hull. Senterring mener eg skal være 57,1mm. Tor Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2004 Skulle hatt kritiske mål for å lage spacer. mangler diameteren på anleggsflata mot felg, og størrelse på bolt hull. Senterring mener eg skal være 57,1mm. Tor Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2004 Kommer vel ann på om du skal lage spacer som skrus fast, eller om det er en løs distanse ring.. Om den er løs er det jo bare å bore fri hull.. Mulig jeg har misforstått litt... Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2004 Kommer vel ann på om du skal lage spacer som skrus fast, eller om det er en løs distanse ring.. Om den er løs er det jo bare å bore fri hull.. Mulig jeg har misforstått litt... Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2004 Innerdiameter er da 57.1mm ytterdiameter er da 145mm Boltjull skal være 14mm men om de er 15 gjør ikke det noe....litt enklere med 15mm når du har tenkt å entre skruen var det du tenkte på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2004 Innerdiameter er da 57.1mm ytterdiameter er da 145mm Boltjull skal være 14mm men om de er 15 gjør ikke det noe....litt enklere med 15mm når du har tenkt å entre skruen var det du tenkte på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Innerdiameter er da 57.1mm ytterdiameter er da 145mm Boltjull skal være 14mm men om de er 15 gjør ikke det noe....litt enklere med 15mm når du har tenkt å entre skruen var det du tenkte på? Var nok dette eg tenkte på ja. Takker for info! Hadde av forhjul idag, Fekk målt litt da, det ser ut til å stemme med di mål som du kom med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Innerdiameter er da 57.1mm ytterdiameter er da 145mm Boltjull skal være 14mm men om de er 15 gjør ikke det noe....litt enklere med 15mm når du har tenkt å entre skruen var det du tenkte på? Var nok dette eg tenkte på ja. Takker for info! Hadde av forhjul idag, Fekk målt litt da, det ser ut til å stemme med di mål som du kom med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...