#26 Skrevet Januar 18, 2007 Felgene kommer på ca 13500... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 28, 2007 Liten oppdatering. Er i stadige forhandlinger med bilglassmannen om soting av vinduene. Her vanker det kansje noen rabatter også. Har bestilt Xenon til bilen. Har bestilt senking til bilen (40mm) Forsetter leitingen etter refleksplaten. Ser også til min forskrekelse at jeg har orange sideblinkere og bakblinkere. Har derfor bestilt nye sideblinkere. Bak får vi se hva som skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 29, 2007 Hvilket senkesett har du bestillt? Er også på jakt etter noe rundt 40mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 29, 2007 Jeg har bestilt Cobra. Engelsk merke. Skal være bra greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...