Anbefalte innlegg

oioi der er mye arbeid.. huff: gråter : men hvordan i H klarte du å knuse den trykkplata?

Ser jo rent å fint ut nå:) jeg kom til og tenke på den hallgivern som står i kassen! kan den være skadet av løse deler? evt skadet eller skjevt svinghjul?

har du montert alt nøyaktig slik du skal:fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel...

Jeg må nok krype til korset her... : dum :

Da jeg satt toppen sammen igjen satt jeg merkene der de var nærmest til å peke mot hverandre og flukte med toppen...mente jeg da, og noen kompiser av meg som kikka på dette i etterkant...

Men...

Jeg fikk Vidar Skotheim til å komme og feilsøke, og han sa at jeg burde prøve å justere innsugskammen (den til venstre på bildet) en tann ned...

DSC00047.jpg

Det var faktisk grunnen til problemet jeg har hatt i lang tid...

Men jeg får sjå det positivet i det, og har jo sjekka og vet at alle komponenter og alt er i skjønneste orden: haha :

Takk så mye til Vidar Skotheim som hjalp meg, og håper du får god bruk for rattet: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja der ser du tydelig feilen:) kjempeknall!!

bruker og lage mine egne merker med blanko eller en butt dorr.. bare for og være dobbel sikker.

Blanko sitter som F på motordeler:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fått testet motoren??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fått testet motoren??

Det har jeg ja!!

Helt knall og finnes ikke tegn til feil: smil :

Som du ser på bildet var kammene, men når jeg snudde innsugskammen en tann kom merket for langt ned i forhold til hvordan de skal, men det var tydeligvis feilen, og jeg skal merke selv neste gang jeg gjør en slik operasjon, være du trygg:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråd kan stenges!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.