#51 Skrevet Februar 13, 2007 oioi der er mye arbeid.. huff: gråter : men hvordan i H klarte du å knuse den trykkplata? Ser jo rent å fint ut nå jeg kom til og tenke på den hallgivern som står i kassen! kan den være skadet av løse deler? evt skadet eller skjevt svinghjul? har du montert alt nøyaktig slik du skal:fy: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 13, 2007 Vel... Jeg må nok krype til korset her... Da jeg satt toppen sammen igjen satt jeg merkene der de var nærmest til å peke mot hverandre og flukte med toppen...mente jeg da, og noen kompiser av meg som kikka på dette i etterkant... Men... Jeg fikk Vidar Skotheim til å komme og feilsøke, og han sa at jeg burde prøve å justere innsugskammen (den til venstre på bildet) en tann ned... Det var faktisk grunnen til problemet jeg har hatt i lang tid... Men jeg får sjå det positivet i det, og har jo sjekka og vet at alle komponenter og alt er i skjønneste orden: haha : Takk så mye til Vidar Skotheim som hjalp meg, og håper du får god bruk for rattet: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 13, 2007 ja der ser du tydelig feilen:) kjempeknall!! bruker og lage mine egne merker med blanko eller en butt dorr.. bare for og være dobbel sikker. Blanko sitter som F på motordeler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 13, 2007 har du fått testet motoren?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 14, 2007 har du fått testet motoren?? Det har jeg ja!! Helt knall og finnes ikke tegn til feil: smil : Som du ser på bildet var kammene, men når jeg snudde innsugskammen en tann kom merket for langt ned i forhold til hvordan de skal, men det var tydeligvis feilen, og jeg skal merke selv neste gang jeg gjør en slik operasjon, være du trygg:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 25, 2007 Tråd kan stenges!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...