#1 Skrevet Januar 15, 2007 tror ikke den dritt vaieren har hoppet av på audi a4.. 2003 modell... så ikke etter det når jeg lukket igjen panseret... noe glupe ideer om hvordan jeg får det opp uten den vaieren? har hatt av fronten for å skifte vibrations demperen.. siden den knakk.. så skjønner ikke hvorfor vaieren har hoppet av.... arg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2007 må vel prøve å få ut grillen å dra vekk fjøra/fjørstålet,veit ikke ossn detta ser ut på A4 men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2007 må vel prøve å få ut grillen å dra vekk fjøra/fjørstålet,veit ikke ossn detta ser ut på A4 men.... problemet er jo at det ikke hjelper å ta ut grillen.. siden åpningen er på baksiden av air condisen og radiatoren..... klarer å se den du åpner med så vidt det er, når du ligger under å ser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2008 Hei.. Har samme problem nå Fikk du ordnet dette på ein måte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2008 Har samme problem jeg også, samt at waieren går i radiatorvifta.. Skummel lyd da jeg kjørte på jobb i morges gitt... Fikk du til å åpne panseret ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2008 Hjalp Ole-Christian for 14 dager siden med dette på A4'n hans og man kommer til hvis man ligger under bilen og trykker mot armen som wire sitter i med ett langt skrujern eller brytejern fra Biltema: Art nr. 20-343 kr 89,90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2008 Hjalp Ole-Christian for 14 dager siden med dette på A4'n hans og man kommer til hvis man ligger under bilen og trykker mot armen som wire sitter i med ett langt skrujern eller brytejern fra Biltema: Art nr. 20-343 kr 89,90 Takk for info !! Hva modell var denne A4`n ? jeg har ein A4 2003 B6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2008 (endret) Det er vanvittig trangt på B6, men går som Mr. Øverby sier med en lang skrutrekker e.l nedenfra. Vanskelig å se/treffe akkurat den utløserarmen på baksiden av låsen der, men med MYE knot går det. Kan lønne seg å demontere slangen fra turbo ned til "tverrsoverrøret" for å få bedre vinkel på skrutrekkeren. Wiren på B6 har forresten en lei tendens til å løsne da den er klipset fast i låsen. Husker jeg modifiserte en bil på jobben ved å bore hull i frontseksjonen og dra en strips rundt wiren og gjennom dette hullet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2008 Takk for info !! Hva modell var denne A4`n ? jeg har ein A4 2003 B6 Jeg er ikke så inni Audimodeller men tror det er en B5: klø : Uansett er det veldig trangt mellom radiator og motor, men det går:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2008 Wiren på B6 har forresten en lei tendens til å løsne da den er klipset fast i låsen. Husker jeg modifiserte en bil på jobben ved å bore hull i frontseksjonen og dra en strips rundt wiren og gjennom dette hullet. Jeg modda også armen ved å sveise på litt ekstra så den ikke hopper så lett av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 2, 2008 Da var jeg å kjøpte brytejern fra Biltema. Var og såg på ein B6 til ein kompis, for å se hvor jeg skulle åpne den. Var så på "absolutt! - gjør det selv bilverksted" i bergen. De var veldigt trangt, men fekk de opp etter ca 30 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...