#1 Skrevet Januar 15, 2007 Vurderer sterkt 8,5 x 20 med ET 40, 225/30-20 dekk på nybilen. Passat 07 stv. Ser flere har ET 44 på 19" Vil jeg få problemer med subbing med 40 ET? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2007 Vurderer sterkt 8,5 x 20 med ET 40, 225/30-20 dekk på nybilen. Passat 07 stv.Ser flere har ET 44 på 19" Vil jeg få problemer med subbing med 40 ET? Hva er org. ET på Passaten? Tviler sterkt på at du vil få noe som helst problemer med 8.5x20 ET 40. Regner med du ikke har tenkt å senke den max, så med den dekkdimmen går det helt sikkert greit. PS. Er det en viss OZ felg på gang:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2007 Har 9x20 ET40 med225/30-20 dekk på nevnte bil og det subber ikke. Har kun original senk enda, men har kjørt med såpass last at felgen ligger jevnt med hjulbue bak. Så skummelt ut med tanke på subbing men merket ikke noe. Er mer skeptisk til om det går foran med mye senk, men det merker vi til våren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2007 Vurderer sterkt 8,5 x 20 med ET 40, 225/30-20 dekk på nybilen. Passat 07 stv.Ser flere har ET 44 på 19" Vil jeg få problemer med subbing med 40 ET? Jons dekk og felg prøvemonterte et sett på en bil hos VW-forhandleren i Skien (Skien bil?) og slik ble det seende ut i litt smådrålig bildekvalitet. Bare kjør på er mitt råd, tror dette går fint. En 5mm spacer bak blir sikkert ikke feil heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2007 Om jeg ikke husker helt feil så er det 20" han ene som jobber på skien bil har.. Det er SYKT gromt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2007 PS. Er det en viss OZ felg på gang:rolleye: Skal ikke se bort ifra det nei.. Bare det ikke ser høyt ut med 40mm HR senk da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2007 Nå håper vi det kommer bilder av ny bilen din snart Christian.. Jeg har ikke klart å bestemme meg for felg ennå, men 20" å senk blir det desverre ikke, må ha igjen litt komfort også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2007 Satser på at det blir bra, har slått til på hjula til Øystein. OZ Opera Lip. Nå håper vi det kommer bilder av ny bilen din snart Christian.. Den som visste når dèt skjedde.. tro det eller ei, men bilen står fortsatt på Bekkelaget.. Og forhandleren kan ikke svare på når den kommer.. Imponerende med tanke på at bilen kom til landet i uke 50. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 16, 2007 Satser på at det blir bra, har slått til på hjula til Øystein. OZ Opera Lip. Den som visste når dèt skjedde.. tro det eller ei, men bilen står fortsatt på Bekkelaget.. Og forhandleren kan ikke svare på når den kommer.. Imponerende med tanke på at bilen kom til landet i uke 50. Det var litt av en forsinkelse da. Min bil stod under 2 uker på bekkelags kaia. Ser Auto Link har mye å gjøre om dagen, står en drøss av biler på kaia, møter en Auto Link lastebil så å si daglig på vei inn til oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 17, 2007 FÅKK!!! Da ble felgene solgt til en i Stavanger etter at jeg meldte fra at jeg skulle ha dem.. Mailen min "hadde ikke kommet fram"... MEN, da blir det noe annet spennende isteden, bilder kommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...