#1 Skrevet Januar 15, 2007 herregud så fete felgene på den nye vw iroc er!! er det noen som vet om disse er å få tak i?? http://stadium.weblogsinc.com/autoblog/hirezpics/DB2006AU01449_large.jpg må ha de,bare må ha de!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2007 ingen som vet om noe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2007 ingen som vet om noe?? Såvidt jeg vet er disse felgene spesiallaget til denne konseptbilen. Håper at noen produsenter planlegger å slippe den for salg etterhvert. Kanskje den kommer på Scirocco når den lanseres sommeren 2008....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2007 Lignet ikke de en god del på Tetsut X felgene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2007 Kan nesten garantere deg at disse kommer i replica ganske snart. De produserer alt mulig i kina 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2007 TSW lager også noen som likner. Rocket 5 heter de. Påstår ikke at de er dønn like, men hva jeg vil kalle ganske.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2007 TSW lager også noen som likner. Rocket 5 heter de. Påstår ikke at de er dønn like, men hva jeg vil kalle ganske.... Ehhh hvor er det de ligner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 19, 2007 Ehhh hvor er det de ligner? Dobbelt 5-eika og svart optikk langs kantene av eikene. Hadde eikene sittet litt tettere hadde de ikke vært veeeeldig ulike. Ikke vær så vanskelig da Rune...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 20, 2007 ja håper det kommer noe replica av de snart, for jeg trenger sommerfelger FORT: gråter : noen som har tips til felger som gjør seg godt på a3 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 27, 2007 Hva med denne felgen ? Litt av samme stil (blanke eiker og sort resten), bare litt flere eiker ? Er nyhet nå i 2007 fra en av mine leverandører. Vil bli produsert i 7,5 x 17 , 7,5 x 18 og 8x19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 27, 2007 hvilken pris kommer disse til å havne på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 27, 2007 De her ligner litt da! Borbet Design XL Black Polished (finnes bare i 17-18" da: mad : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 5, 2007 ja de var jo fete:) men lurer fælt på 19" nå var på sharif på lørdag og spurte om jeg kunne få no pris på felger,men han i kassa sa bare at jeg burde vente til våren for da kom masse asa felger han hadde liggende på gulvet der på tilbud,men de var jo alle stygge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 5, 2007 nå tror jeg at jeg har funnet de felgene som ligner mest vaffal:) http://www.felgimport.no/default.asp?page=product.asp&prodno=\Felger\TSW\splitz.jpg skal få pris på de i morgen:D gleder meg som en unge,håpe det blir en bra pris:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...