#1 Skrevet Januar 15, 2007 Er dette mulig? Og hvor mye lenger bygger denne ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2007 16v bunnpanne passer vel på 1,8t, så det er vel mulig, men AEB er jo en rettstilt motor, og bunnpannen bygger, som du er bekymret for, ganske mye mer ned. Hvor mye aner jeg ikke, men jeg vet det er vanlig å putte 16v bunnpanner på 1,8t som monteres på tvers i bl.a golf II, nettopp for å slippe ødelagte bunnpanner.. Om det var noe bra svar på spørsmålet ditt vet jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2007 16v bunnpanne passer vel på 1,8t, så det er vel mulig, men AEB er jo en rettstilt motor, og bunnpannen bygger, som du er bekymret for, ganske mye mer ned. Hvor mye aner jeg ikke, men jeg vet det er vanlig å putte 16v bunnpanner på 1,8t som monteres på tvers i bl.a golf II, nettopp for å slippe ødelagte bunnpanner.. Om det var noe bra svar på spørsmålet ditt vet jeg ikke... Okey... Det var igrunn det jeg lurte mht bakkeklaringa.. Men jeg har da fått et bra og utfyllende svar Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...