Noen fra Heimdal som kjenner til denne bobla?

Anbefalte innlegg

Tror jeg vet hvem han som eier den er, men ikke sett noe til bobla. Han jeg tror det er har mekket mye bil opp igjennom årene til tross for ung alder, om alt er like bra skal jeg ikke si noe mer om. Men for all del, det kan godt være at bobla er i bra stand den. Om du ringer litt og vurderer den seriøst kan jeg eventuelt ta en kikk på den for deg, den står 200 meter fra foreldrene mine.

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt litt mail-kontakt med fyren. Virker som han har det litt travelt med å selge. Jeg har det ikke travelt med å kjøpe :) Prisen stod først til 30000,- Nå er den 25000,- ser jeg.. Jeg har sagt jeg kan gi 20000,-

 

Hadde vært supert om du kunne kikket på den. Kan kanskje være litt hjemmemekk her ja.. den er jo langt fra original.. men kan jo være bra for det. Har bedt om mer bilder.. så får vi se hva som dukker opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg vet hvem han som eier den er, men ikke sett noe til bobla. Han jeg tror det er har mekket mye bil opp igjennom årene til tross for ung alder, om alt er like bra skal jeg ikke si noe mer om. Men for all del, det kan godt være at bobla er i bra stand den. Om du ringer litt og vurderer den seriøst kan jeg eventuelt ta en kikk på den for deg, den står 200 meter fra foreldrene mine.

 

Mvh

EW

 

 

Hei... Har du fortsatt mulighet til å ta en kikk på denne..?

 

Det jeg er mest opptatt av er om det er noe rust på den.... og at motoren er OK... hadde vært supert om du kunne hjulpet til med dette!!

 

 

mvh.

Jon Arne Norberg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei... Har du fortsatt mulighet til å ta en kikk på denne..?

 

Det jeg er mest opptatt av er om det er noe rust på den.... og at motoren er OK... hadde vært supert om du kunne hjulpet til med dette!!

 

 

mvh.

Jon Arne Norberg

 

Hei!

Kan se på den til helga, send meg en pm. Men forsikre deg med selger at den ikke er solgt da :)

 

Mvh

Eivind W.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.