#1 Skrevet Januar 16, 2007 Skulle sette inn noen stoler fra en 86mod typ 81 inn i en 83 mod typ 85, men passformen virket ikke helt 100%, virket som om det var ett par mm bredere i typ 85? Det var jo nesten så det gikk men.... mekanismen til glideskinna satt jo på motsatt side, men det er jo ikke noe problem å flytte over. Så, er det bilen min som er blitt skjeiv, eller er det denne lille forskjellen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2007 Skulle sette inn noen stoler fra en 86mod typ 81 inn i en 83 mod typ 85, men passformen virket ikke helt 100%, virket som om det var ett par mm bredere i typ 85? Det var jo nesten så det gikk men.... mekanismen til glideskinna satt jo på motsatt side, men det er jo ikke noe problem å flytte over. Så, er det bilen min som er blitt skjeiv, eller er det denne lille forskjellen? Jeg satte inn komplett interiør i min 83 modell fra en (tror jeg) 86 modell.. funka helt fint.. eneste var som du sier utløseren til skinna som sitter på motsatt side men det var jo pis of kæik å årdne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...