Forskjell stoler typ 81 / 85 ?

Anbefalte innlegg

Skulle sette inn noen stoler fra en 86mod typ 81 inn i en 83 mod typ 85, men passformen virket ikke helt 100%, virket som om det var ett par mm bredere i typ 85? Det var jo nesten så det gikk men.... mekanismen til glideskinna satt jo på motsatt side, men det er jo ikke noe problem å flytte over.

Så, er det bilen min som er blitt skjeiv, eller er det denne lille forskjellen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle sette inn noen stoler fra en 86mod typ 81 inn i en 83 mod typ 85, men passformen virket ikke helt 100%, virket som om det var ett par mm bredere i typ 85? Det var jo nesten så det gikk men.... mekanismen til glideskinna satt jo på motsatt side, men det er jo ikke noe problem å flytte over.

Så, er det bilen min som er blitt skjeiv, eller er det denne lille forskjellen?

Jeg satte inn komplett interiør i min 83 modell fra en (tror jeg) 86 modell.. funka helt fint.. eneste var som du sier utløseren til skinna som sitter på motsatt side men det var jo pis of kæik å årdne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.