Anbefalte innlegg

Hjelp!

Noen som vet hvor jeg kan skaffe TUV papirer for justerbare gule Koni dempere og fjærer? Forrige eier har mistet disse papirene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp!

Noen som vet hvor jeg kan skaffe TUV papirer for justerbare gule Koni dempere og fjærer? Forrige eier har mistet disse papirene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å kontakte importøren av KONI? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å kontakte importøren av KONI? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg gjort... men har ikke hørt noe derfra så det virker ikke som de er villige til å hjelpe meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg gjort... men har ikke hørt noe derfra så det virker ikke som de er villige til å hjelpe meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har godkjent bilen min med gule koni og senkefjærer hos biltilsynet.

Kun TÜV på fjærene de trenger da det "kun er disse som endrer innstillingene på bilen".

Var heller ikke med TÜV papirer når jeg handlet mine hos Rodin, kun på fjærene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har godkjent bilen min med gule koni og senkefjærer hos biltilsynet.

Kun TÜV på fjærene de trenger da det "kun er disse som endrer innstillingene på bilen".

Var heller ikke med TÜV papirer når jeg handlet mine hos Rodin, kun på fjærene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte mail til importør av Weitec ang papirer på fjærene mine. De hadde vanskelig for å forstå hva de kunne gjøre for å hjelpe meg.

Så jeg sendte en mail på engelsk til firmaet i Tyskland, og fikk tilsendt tüv papirene pr mail. Enkelt og greit. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte mail til importør av Weitec ang papirer på fjærene mine. De hadde vanskelig for å forstå hva de kunne gjøre for å hjelpe meg.

Så jeg sendte en mail på engelsk til firmaet i Tyskland, og fikk tilsendt tüv papirene pr mail. Enkelt og greit. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her tidligere vært i kontakt med Rodin ang. TUV papirer på koni fjærer. Det var ikke mye hjelp og få der. Måtte til slutt sende en mail med hvor jeg jobbet henn o.l(kjøper mye av rodin på jobben). Først da vært de litt mer behjelplige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her tidligere vært i kontakt med Rodin ang. TUV papirer på koni fjærer. Det var ikke mye hjelp og få der. Måtte til slutt sende en mail med hvor jeg jobbet henn o.l(kjøper mye av rodin på jobben). Først da vært de litt mer behjelplige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.