#1 Skrevet Januar 16, 2007 Fikk på ny turbo igår. Dro som den skulle etter vi hadde satt den på igår, og den dro som vanlig de første "spurtene" idag tidlig. Så skulle jeg dra på igjen da og da kom den plutslig RETT på @ 4000 (gjorde det et par ganger med samme resultat). Den starter å dra avgårde ved 3500 vanligvis men nå er det som om man har en av/på bryter med max eller ikke ladetrykk. Dette fikk jeg kun testet i 2 gir. Dette skjedde med den gammle turboen før den etterhvert lagde ulyder og sluttet å funke. Noen ideer? Specs i signatur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2007 Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2007 Den lader rundt 1,5 bar rett før 4000 men den "kicker" først fra etter 4000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2007 Prøv med en annen LMM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2007 Vet ikke helt hva problemet kan være, mn lmm, n75 og diverse andre ting kan jo utgjøre noe av dette. Men husk for all del å kjøre inn turboen din før du tester den ut.. Vet ikke hvor langt den skal kjøres inn, men er nok sikkert en halv bensintank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2007 Da har jeg renset LMMen (den var veldig skitten). Skal sette den på snart, så jeg krysser fingerne. Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2007 Tomgangen funker bra nå ihvertfall. Men har fortsatt det samme problemet Noen andre forslag? LMM er renset, og lambda'en som jeg kjøpte på biltema er bare en måned gammel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2007 Har du koblet magnetventilen din helt bort? Så du bare justerer med turboXs'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2007 Har du koblet magnetventilen din helt bort? Så du bare justerer med turboXs'en? Stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 19, 2007 Kan det være at tenningen har blitt forandret? At belte har hoppet over en tann eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...