#1 Skrevet Januar 16, 2007 Hvor kan jeg få tak i TÜV-papirer til jamex senke-fjærer? Finnes det en internettside hvor disse er tilgjenlige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2007 Du kan jo forsøke der du kjøpte dem. Ellers ligger det jo endel Tuv papirer på nettet som du kan laste ned. ( vet ikke om Jamex har sine liggende på nettet, men det er jo bare å søke) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2007 Kan jo høre med importøren Bema, ellers er søkefunksjonen veldig fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2007 Kontaktet Bema, de skulle ha 200,- for papirene. Mener også å ha hørt at det finnes på nettet, men har ikke funnet noe.. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2007 Hjemme siden til jamex: http://www.jamex.nl/index.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2007 Hei Har du nr et på senkesettet? 6 sifret nummer=) handler endel av bema, så kan se om jeg har det eller kan få det gratis for deg=) mvh Lars Georg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2007 Det hadde vært kjempe fint Jeg har 2 forskjellige nr. Det står ett nummer på hver fjær, men de 2 foran er like og de 2 bak er like. Husker ikke helt hvor mange siffer det bestod av. Men det kan jeg sjekke i kveld. Men du mener et felles nummer for hele settet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2007 Det hadde vært kjempe fint Jeg har 2 forskjellige nr. Det står ett nummer på hver fjær, men de 2 foran er like og de 2 bak er like. Husker ikke helt hvor mange siffer det bestod av. Men det kan jeg sjekke i kveld. Men du mener et felles nummer for hele settet? Hvis det er ett sett som leveres komplett, så har det settet et nr, mener det begynner på 120... men ikke 100% sikker. Tror ikke det er det nr et som står på fjærene, men du kan bare gi meg de også=) -Lars- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2007 Ok, gir deg nærmere beskjed i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 17, 2007 Du har pm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 17, 2007 Hvis det er ett sett som leveres komplett, så har det settet et nr, mener det begynner på 120... men ikke 100% sikker. Tror ikke det er det nr et som står på fjærene, men du kan bare gi meg de også=)-Lars- Settet har et nummer, det stemmer. Men fjærene foran og bak er ulike og de har derfor vært sitt nummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...