#76 Skrevet Mars 11, 2013 Jeg er også med folkens! Møte i Mars eller April? Saltet må vekk før jeg tar ut dronninga;) Neste møte blir 1 April, og nei, ingen aprilspøk Tidspunkt og sted, kommer jeg tilbake til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet November 3, 2013 Hvor blir det møte i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Januar 3, 2014 Tre dager til det første treffet i 2014! Noe spennende som skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Januar 3, 2014 Tja ! Vi får se ! Kommer litt ann på været osv ! Det hadde vært hyggelig med pizza-treff, men det er så få som møter opp på det ! Det er synd ! Info kommer ila helgen ! - Even 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Januar 3, 2014 Hadde jo vært kos med pizza-treff, men er vel begrenset hvor mange som møter opp ja.. Hyggelig å uansett møtes, nå er det en stund siden jeg har fått vært med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Januar 6, 2014 Bra oppmøte i dag...not! Var i bygarasjen 19.10-19.15, men der var jeg visst aleine! Foreslår pizza treff mandag 3/2 kl. 19.30 neste gang så har alle som ønsker å være med god tid til å forberede seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Januar 6, 2014 Bra oppmøte i dag...not! Var i bygarasjen 19.10-19.15, men der var jeg visst aleine! Foreslår pizza treff mandag 3/2 kl. 19.30 neste gang så har alle som ønsker å være med god tid til å forberede seg! Med på den Fredrik ! Info kommer ut fortløpende ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Januar 7, 2014 Var i bygarasjen 19.31, blei forsinket. Får prøve igjen neste gang Så blei en tur på campino før jeg tura hjemover igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...