Anbefalte innlegg

Nyåret er her og det ser ut til at isen begynner å fryse i Sigdal! 60 gromme biler skal samles i for å sladde og herje! Dette blir nok en gang et siruks uten like! Vi ønsker dere en kjempe opplevelse med mye snøføyke, raske biler, blanke felger og selvfølgelig sosialt samvær med likesinnede. Ta med deg barna, grillen og snowjoggsene! Endelig en mulighet til å komme seg ut i skog og mark - uten å kjede vettet av seg!

 

Vidar Gustavsen fra klubben kommer med sin nybygde S4 Biturbo for første gang. Undertegnede kommer med sin helt standard S4 biturbo med ispigg!

 

Påmelding skjer til post@gatebil.no , mer info på http://www.gatebil.no

 

Program:

0745 - 0800 Førermøte

0800 - 1100 Frikjøring

1100 - 1230 Breisladd

1230 - 1330 Frikjøring

1330 - 1430 201 m

1430 - 1700 Frikjøring

 

Priser / Inngang:

150kr pr. pers.

50kr parkering.

Barn under 12 år gratis.

 

Veibeskrivelse:

Sigdal ligger omtrent 1,5 time nord for Drammen. Følg E134 mot Hokksund og videre mot Åmot. Ta til venstre i Åmot sentrum og følg videre skilting mot Sigdal på riksvei 287.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun 60 biler eller får vi vanlig dødlige kjøre også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte turen og ta en titt så sant været tilsier det. Men et enkelt spørsmål, kommer Dahlback Racing og planer og kjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må jo ha bur!!!! for å kjøre med ishjul, da utgår det gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte turen og ta en titt så sant været tilsier det. Men et enkelt spørsmål, kommer Dahlback Racing og planer og kjøre?

 

Dahlbäck kommer ikke. Dette er synd for det er en spektakulær bil å se på isen...

 

Henrik Frisak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen lagledere på plass på dette treff? Tenker her på om det er noen som kan skaffe VACN stickers samt evt. skiltholdere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen lagledere på plass på dette treff? Tenker her på om det er noen som kan skaffe VACN stickers samt evt. skiltholdere?

 

Jeg skal ditt. Jeg kan ta med VACN skiltplate® og stickers. Send meg en PM om hvor mye av hva. Skiltplater koster 50,- pr. plate om jeg ikke husker feil. Se på webshop. Stickers grattis.

 

Send en PM så ordner vi det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars Erik: har sendt dig PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal kjøre der :) Har med meg pappa opp. Så vi bytter på å kjøre. Uten ispigg. Første gang jeg kjører på bane/isbane så blir sikkert artig :D Gratis inngang er ikke dumt det heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er latterlig. Sendte mail med påmelding for LENGE siden. Har ikke fått svar, og står ikke på lista på sidene dems! *skuffet*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal kjøre. Men syns det er synd at de ikke bare tar med ispigg. Siden dette er et litt annet arragement enn det som er det oppe til vanlig.

 

Å ja jeg skal ha på ispigg. Hvis bilen går....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felleskjøring fra Porsgrunn til Sigdal, via Drammen (e18 all the way)... nesten ihvertfall...

 

Her finner du tråden

 

Heng dere på!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henrik rapporterer fra Sigdal at det er minus 6 grader, sol og perfekte forhold. Det snødde noen cm i morges men banen er klar for kjøring.

 

Da er det noen som gleder seg!

Drar oppover i morgen kl. 06:00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig med bilen i dag, Hans..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å legge ut info om hva som har skjedd, isteden for å pirre nyskjerrigheten til 5000 forumbrukere som ikke var tilstede..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han snurra å fikk en annen bil i sia.

 

bilder ligger ute. men gir ikke link i tilfelle eier ikke vil vise det frem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Har dere bilder av Trond Gulbrandsen og Sven Runar Nilsen sin sølv S2 sedan på isen i Sigdal så ønsker jeg bilder til deres web side.

 

http://www.silverquattro.com

 

Send bildene til ph@zykes.com

 

Mvh

Petter Håvelsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han snurra å fikk en annen bil i sia.

 

bilder ligger ute. men gir ikke link i tilfelle eier ikke vil vise det frem

Ah, kjedelig.. :(

Store skader..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Døra på passasjersiden er greit trykket inn og speil datt av, mulig det er noe mer også, men da jeg ikke så så godt skal jeg ikke si noe for sikkert, det får være opp til Hans om han vil fortelle... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var uheldig ja. Med bare noen dager igjen til Funästreffet var det ekstra kjedelig.

Høyre dør trykket inn. John Arild satt på og han var glad for at det var kraftige stålbjelker i dørene.

 

Jeg ønsker ikke "blodige" bilder av Porschen på forumet, det er trist nok som det er. Jeg kan heller trenge noen fartsbilder fra treffet for hjelpe på humøret.

 

Men, men jeg velger å se det positive.

En kar på treffet kom bort til meg etter smellen og fortalte at han hadde muligens en 911 dør liggende som jeg kunne får kjøpt (greit med biler som har lik design i 40 år).

AudiSentrum har tilbudt seg å gjøre alt de kan for å reparere for meg slik at den blir klar til Funäs til helgen!

 

Det er godt med hjelpsomme mennesker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var uheldig ja. Med bare noen dager igjen til Funästreffet var det ekstra kjedelig.

Høyre dør trykket inn. John Arild satt på og han var glad for at det var kraftige stålbjelker i dørene.

 

Jeg ønsker ikke "blodige" bilder av Porschen på forumet, det er trist nok som det er. Jeg kan heller trenge noen fartsbilder fra treffet for hjelpe på humøret.

 

Men, men jeg velger å se det positive.

En kar på treffet kom bort til meg etter smellen og fortalte at han hadde muligens en 911 dør liggende som jeg kunne får kjøpt (greit med biler som har lik design i 40 år).

AudiSentrum har tilbudt seg å gjøre alt de kan for å reparere for meg slik at den blir klar til Funäs til helgen!

 

Det er godt med hjelpsomme mennesker!

 

Var kjedelig det der ja, sto rett ved når dere kræsja, de med mk2én så ikke ut til og ville forhandle om hvem som hadde skylda. Men hva skjedde? Kjørte han for nærme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder forøvrig fra treffet vil bli postet HER!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var synd Hans. Men på banekjøring så er det vel sånn at man tar seg av sin egen bil uansett hvem sin skyld det er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Porschen klar til Funäsdalen. Etter iherdig skruing og banking av AudiSentrums oppretteravdeling (Vidar, Thomas og Erik med slegger!!!!) er døren til å lukke opp og igjen. Litt rallycrosspreg over den ene siden men funksjon er viktigere enn styling har jeg alltid sagt.

 

Og vi gleder oss enda mer enn før!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.