#1 Skrevet Januar 16, 2007 Hei. er i prosessen med å bestille svinghjul og clucth fra usa og har da fått høre at det lønner seg å kjøpe Alu svinghjul fra Audi 90(7a motor) med tilhørende Stage 3+ Clutch (til 7a motor) Vil dette garantert fungere på min bil?(tenker da at det passer osv osv osv) Grunnen til valg av enekltmasse svinghjul(7a) kontra dobbelmasse (s6) er først og fremst prisforskjellen som er 400$ Noen med erfaringer Haster:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2007 dette lurer egentlig jeg og på, da jeg skal bytte ut min 7A motor til en S6 aan motor til sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2007 jeg har fått høre av en audiguru at 7A og 3B svinghjul er bolt on på AAN motor, kan ikke bekrefte, men det stemmer nok at det passer på innfestningen, men tror at det er noe tynnere så kan hende utløserlageret må flyttes noen mm fram...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2007 Viss svinghjulene er lik på 7a og 3b så passer det ved å bruke trykkplate for disse, dvs enkelmassesvinghjul. Trykkplata for dobbelmassesvinghjulet er tynnere pga hjulet er tykkere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2007 ingen som vet sikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2007 ingen som vet sikkert? Ring Egil i ES tuning i morra du, han vet!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...