#1 Skrevet Januar 16, 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne dørbryteren som slår av/på kupelyset når jeg åpner/lukker bakdøra på min Passat 99 stv? Den virker ikke på venstre side bak, irriterende... har sjekket alle sikringer og de ser ok ut, finner heller ingen bryter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2007 bryteren sitter i selve låskassa inni døra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2007 bryteren sitter i selve låskassa inni døra.... Å hele låsekassa må skiftes for å bli kvitt problemet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2007 og låsekassa koster ca 1500,- hos møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2007 og låsekassa koster ca 1500,- hos møller Herlig...noen som har nummeret til delen ? Ikke f... om den skal kjøpes i Norge i alle fall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2007 3B4 839 015 A Tror det skal stemme, men er ikke 100% sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2007 Jeg hadde samme problem i førerdøren på min bil. Det var dårlig kontakt i pluggen på låskassen. fikk fikset det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...