#1 Skrevet Juni 25, 2004 Tenkte je skulle prøve å bytte gir olje, til Red Line sin serie. Er vel på tide.. Har hørt at den kan hjelpe mot skraping og dårlig sync i kassa, men er det noen som har erfaring? Den skal visst inneholde små plast"kuler" som skal ta opp slakk i drev og slikt. Sikkert bare bullshit, men hadde vært greit å prøvd kansje da kassa mi kun krangler mellom første og andre når jeg drar den langt ut, ogprøver å gire fort!! Noen formeninger dere? Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2004 Tenkte je skulle prøve å bytte gir olje, til Red Line sin serie. Er vel på tide.. Har hørt at den kan hjelpe mot skraping og dårlig sync i kassa, men er det noen som har erfaring? Den skal visst inneholde små plast"kuler" som skal ta opp slakk i drev og slikt. Sikkert bare bullshit, men hadde vært greit å prøvd kansje da kassa mi kun krangler mellom første og andre når jeg drar den langt ut, ogprøver å gire fort!! Noen formeninger dere? Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2004 Byttet til vanlig girolje på corren. Den rapte litt på fullgassgiringer og når jeg skulle sette den i revers. Nå er alt fryd og gammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2004 Byttet til vanlig girolje på corren. Den rapte litt på fullgassgiringer og når jeg skulle sette den i revers. Nå er alt fryd og gammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2004 Spørs om ikke jeg skal prøve det da gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2004 Spørs om ikke jeg skal prøve det da gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...