#1 Skrevet Januar 16, 2007 Skal bytte baklampene på 90'en min, hva skal jeg bruke for å tett rundt de? Ikke noe lim av noe slag siden de kanskje skal tas av igjen en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2007 Skal bytte baklampene på 90'en min, hva skal jeg bruke for å tett rundt de? Ikke noe lim av noe slag siden de kanskje skal tas av igjen en gang. Würth avtagbar rutekitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2007 Møller har metervis med samme "pakningen" som sitter der orginalt. Kostet ikke mange kronene heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2007 Møller har metervis med samme "pakningen" som sitter der orginalt. Kostet ikke mange kronene heller. ok, kan sjekke, men møller her jeg bor er så dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...